ایرانیان جهان
آمریکا: با اسرائیل درباره برجام اختلافات تاکتیکی داریم
جمعه 28 مرداد 1401 - 13:20:32
انتخاب - بین الملل
ایرانیان جهان - ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره ارسال پیام یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل به کاخ سفید گفت: شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم. اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم و معتقدیم که ایران هیچگاه نباید به سلاح هسته ای دست یابد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا: ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره ارسال پیام یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل به کاخ سفید گفت: شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم. اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم و معتقدیم که ایران هیچگاه نباید به سلاح هسته ای دست یابد.
این مقام وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: دیپلماسی پیرامون بازگشت متقابل به پایبندی به برجام موثرترین وسیله برای دستیابی به این هدف است.
وی گفت: اگر بتوانیم به پایبندی مشترک به برجام بازگردیم، ایران نخواهد توانست به سلاح هسته ای دست یابد.
وی همچنین اضافه کرد: بررسی ما در مورد نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد و پاسخ خود را به صورت مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تماس های کشور عمان با مقامات ایران و آمریکا نیز گفت که عمان نقش مهمی در مذاکرات بازگشت به پایبندی به برجام ایفا کرده است.
این مقام وزارت خارجه آمریکا از نقش عمان در تسهیل مذاکرات و نیز موضوع زندانیان دو تابعیتی قدردانی کرد .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/324778/آمریکا--با-اسرائیل-درباره-برجام-اختلافات-تاکتیکی-داریم
بستن   چاپ