ایرانیان جهان
مسئله فلسطین تمام معادلات دنیا را به هم زده است
جمعه 17 فروردين 1403 - 16:04:24
ایرانیان جهان - به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سیدابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: مقام عظمای ولایت در دیدار رمضانی با مسئولین فرمودند که انتظار و خواسته مردم از دولت این است که مسئله معیشت و مشکل اقتصادی مردم را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه واقعیت‌های اقتصاد در کشور همه یکسان نیستند، خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور هم واقعیت‌های تلخ و هم واقعیت‌های شیرین دارد که بخش تلخ مربوط به اقتصاد، گرانی‌ها و بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله‌ طبقاتی است.
امام جمعه مشگین شرقی با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در ساماندهی اقتصاد کشور در درازمدت خود را نشان می دهد، تصریح کرد: یک نکته‌ای که همیشه باید در امور اقتصادی مورد نظر مسئولین باشد این است که انتظار مردم این است که تصمیم‌ها و اقداماتی که مسئولین کشور در مسائل اقتصادی انجام می‌دهند، در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد.
صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئله فلسطین، قدس و غزه تمام محاسبات و معادلات دنیا را به هم زده است، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد.
وی بیان کرد: روز جهانی قدس نه تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین بلکه روز اسلام و نماد بیداری جهان اسلام است.
امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه مسأله فلسطین و خیانت کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل سراسر جهان را فراگرفته است، اظهار کرد: جنایات ددمنشانه رژیم سفاک اسرائیل به ویژه در حمله به سرکنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سرداران سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جرمی نابخشودنی از سوی این رژیم سفاک است.
کد خبر 6070423

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1123592/مسئله-فلسطین-تمام-معادلات-دنیا-را-به-هم-زده-است
بستن   چاپ