ایرانیان جهان
رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
جمعه 10 فروردين 1403 - 17:43:11
ایرانیان جهان - امام جمعه زنجان با اشاره به مشارکت مردم در تولید گفت: رشد اقتصادی با تقویت تولید اتفاق می‌افتد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است و امیدوارم مومنان و روزه‌داران در این شب‌های قدر بهترین استفاده را بکنند.
وی با بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می‌رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود.
امام جمعه زنجان در ادامه به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: 12 فروردین سال 58 ، مردم ایران به جمهوری اسلامی آری گفتند و معتقد بودند که جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه مردم ایران بعد از گذشت 45 سال همچنان انقلاب و نظام را دوست دارند، گفت: در انتخابات اخیر هم ثابت کردند که به ندای رهبری لبیک می‌گویند.
آیت‌الله خاتمی در ادامه به موضوع تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: با اشاره به شعار سال، افزود: بخشی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد؛ رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.
انتهای پیام/

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1122316/رشد-اقتصادی-با-نقش-آفرینی-مردم-اتفاق-می‌افتد
بستن   چاپ