ایرانیان جهان
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل
شنبه 26 اسفند 1402 - 17:58:25
ایرانیان جهان - کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به مناسبت 22 اسفندماه روزپبزرگداشت شهدا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

به گزارش ایثار، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد استان و شهرستان اردبیل به مناسبت 22 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا با آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.
داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ابتدا گزارش مختصری از عملکرد بنیاد استان در دو سال گذشته ارائه نمود و خدمات ارائه شده به جامعه معظم ایثارگری از جمله طرح سپاس و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در دو سال اخیر را با دیدارهای شش سال اخیر برابر دانست. وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار باعث افتخار است و خادمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد استان همواره در نهایت احترام، مترصد رفع مشکلات این عزیزان هستند.
آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه خادمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد استان تصریح کرد: خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موضوع مهمی است اما در کنار ارائه خدمات، باید کار فرهنگی بیشتری انجام داد تا نسل جدید با آرمانهای شهدا و عظمت کار شهدا آشنا شوند.
انتهای پیام./

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1119779/دیدار-کارکنان-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران-استان-اردبیل-با-نماینده-ولی-فقیه-در-استان-اردبیل
بستن   چاپ