ایرانیان جهان
جان بولتون: بی سر و صدا غزه را ترک کنید و بروید
دوشنبه 2 بهمن 1402 - 08:03:53
ایرانیان جهان - به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ای پی تی ان، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با اشاره به تحولات در غزه و ادامه‌ نسل کشی رژیم صهیونیستی مدعی شد نوار غزه دیگر جای زندگی کردن نیست و فلسطینی‌ها باید به جایی بروند که از اوضاع اقتصادی خوب و پررونقی برخوردار باشد.
جان بولتون غیر مستقیم، ایده‌ کوچاندن اجباری ساکنان غزه را که از سوی صهیونیست‌های تندرو مطرح شده تکرار کرد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بولتون افزود: «برخلاف اینکه راه حل دو کشوری چقدر مشهور شده و طرفدار دارد، واقعیت ماجرا این است که این راه حل مُرده و پایان یافته است؛ به ناچار باید برای فلسطینی‌ها کاری کرد! این ایده که کسی بخواهد غزه را بازسازی کرده و در آنجا کشوری بناگذاری کند به نظر من دهن کجی به واقعیت است!»
وی گفت: برای کمک به فلسطینی‌ها هم که شده، چه در غزه و چه در کرانه باختری (اشغالی) یا هر جا که ممکن است باشند، به خاطر خودشان و بچه هاشان؛ آنها باید در مکان‌هایی اسکان داده شوند که اقتصادشان کارکرد موفقیت آمیز داشته باشد! زیرا در نوار غزه از اقتصادی که بشود به آن اتکا کرد خبری نیست - در گذشته نبوده و هم اکنون هم قطعا نیست - و آینده‌ فرزندان و نوه‌های آنها به این بستگی دارد که در جایی باشند که پتانسیل اقتصادی داشته باشد؛ طنز ماجرا در این است که کشور‌های عربی هم اکنون فلسطینی‌ها را نمی‌پذیرند!»

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1104530/جان-بولتون--بی-سر-و-صدا-غزه-را-ترک-کنید-و-بروید
بستن   چاپ