ایرانیان جهان
پیرهادی:
دستاوردهای سفر به چین ماحصل صدها روز پیگیری بود/ توفیقات سفر به چین را به مردم تبریک می گوییم
سه شنبه 9 آبان 1402 - 7:45:59 PM
ایرانیان جهان - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: باید توفیقات سفر به چین را به مردم تهران تبریک بگویم و امیدواریم ثمرات آن را در سالهای آینده ببینند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز در این جلسه محیط زیست و آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی را دو راهبرد اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان کرد و گفت: برای اولین بار است که در یک برنامه و در زمانی کوتاه دستاوردی بزرگ حاصل می شود.
وی افزود: کار کارشناسی این موضوع و پیگیری آن صدها روز زمان برد و با پیگیری های رئیس شورا و شهردار تهران، کار در سفری به چین به جمع بندی رسید و نمی توانیم بگوییم که این مسئله تنها در یک سفر به نتیجه رسید و حاصل صدها روز پیگیری بود.
پیرهادی با بیان اینکه اگر این موضوعات در دو سال اخیر پیش بینی نمی شد، شاید تهران به یک بحران می رسید، گفت: باید این توفیق را به مردم تهران تبریک بگویم و امیدواریم ثمرات آن را در سالهای آینده ببینند. از شهردار تهران نیز تقاضا داریم همه بخش ها را به خط کنند و پیگیری های لازم را داشته باشند تا واگن ها وارد شوند و مردم به صورت عملی این جریان را ببینند؛ چون وعده زیاد شنیده اند.
وی تأکید کرد: تا مردم سوار مترو و اتوبوس نشوند، برای آنها ملموس نخواهند بود، لذا نیاز است تا تلاش کنیم تا اقدامات به نتیجه برسد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1078438/دستاوردهای-سفر-به-چین-ماحصل-صدها-روز-پیگیری-بود--توفیقات-سفر-به-چین-را-به-مردم-تبریک-می-گوییم
بستن   چاپ