ایرانیان جهان

آخرين مطالب

چگونه اقامتی ارزان در لوکس‌ترین هتل‌های شمال داشته باشیم؟ خواندنی ها

چگونه اقامتی ارزان در لوکس‌ترین هتل‌های شمال داشته باشیم؟
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - بازار /"شمال هم بد نیست!". این جمله‌ای‌ست که در زمان برنامه‌ریزی برای سفرهای تابستانی در بین خیلی از خانواده‌ها رد و بدل می‌شود. شمال و استان‌های سرسبز مازندران و گیلان و گلستان، برای بسیاری از افراد، اولین انتخاب برای گذراندن تابستان است. هر شهری را از بین این سه استان بخواهید انتخاب کنید، حداقل و در بهترین حالت ممکن، باید برای دو نفر مبلغی حدود سه میلیون تومان را فقط برای هر شب اقامت در نظر بگیرید! اینجاست که آدم نیاز دارد تا جایی‌که می‌تواند هم در هتلی خوب و باکیفیت اقامت کند، و هم هزینه‌ای معقول و مقرون به‌صرفه بپردازد. با هر سلیقه و بودجه‌ای که منتظر رسیدن تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هستید، این هتل‌های خوب و جذاب در شمال ایران، می‌تواند رضایتتان را جلب کند!
رزرو سریع و آسان هتل از اسنپ‌تریپ!
اگر به‌دنبال راهی مطمئن و راحت برای رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس ، در سفرهای تابستانی امسال هستید، به سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید! با انتخاب تاریخ ورود و خروج و مقصد و شهر مورد نظرتان، لیستی از بهترین هتل‌های همان شهر را می‌توانید ببینید و در کمترین زمان، رزرو هتل را کامل کنید. در سایت اسنپ‌تریپ امکان خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی وجود دارد و از پشتیبانی 24 ساعته هم می‌توانید استفاده کنید. برای اینکه راحت‌تر و در هر زمانی که خواستید، رزرو هتل و خرید بلیط را کامل کنید، تنها کافی‌ست اپلیکیشن اسنپ‌تریپ را بر روی گوشی خود داشته باشید!
هتل پارسیان خزر چالوس
یکی از لوکس‌ترین هتل‌های چالوس که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند، هتل پارسیان خزر یا هتل هایت چالوس است. این هتل 5 ستاره، سال‌های زیادی می‌شود که در ساحل دریای خزر از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند. چه دوست داشته باشید اتاق‌تان به سمت دریا باشد چه جنگل، از بین واحدهای اقامتی هتل پارسیان خزر، گزینه‌ای مناسب برای شما پیدا می‌شود. این هتل انتخاب بسیاری از کسانی‌ست که از جاده چالوس راهی شمال می‌شوند. کاربران و مسافرانی که تجربه اقامت در هتل خزر چالوس را داشته‌اند، مواردی از جمله کیفیت و تنوع صبحانه، پرسنل حرفه‌ای و نزدیکی به ساحل و دریا را به‌عنوان نقاط مثبت در اپلیکیشن اسنپ‌تریپ ثبت کرده‌اند.

ایرانیان جهان


هتل میزبان بابلسر
اما در صورتی‌که در سفر تابستانی‌تان، بابلسر را انتخاب می‌کنید، حتما سری به هتل میزبان بزنید. با اینکه هتل میزبان بابلسر از مرکز شهر کمی فاصله دارد، اما هر چه لازم داشته باشید در هتل و اطرافش پیدا می‌شود. اگر بخواهید هتل میزبان را از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ رزرو کنید، دو انتخاب دارید و می‌توانید در هتل 4 ستاره یا هتل 5 ستاره این مجموعه اقامت کنید. امکانات و خدمات هر دو تقریبا یکی است و فقط هتل 5 ستاره میزبان کمی گران‌تر است. از غذاهای رستوران هتل میزبان تعریف زیاد می‌کنند و حتما برای صرف یک وعده به آن سری بزنید. سالن همایش، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته و فضای سبز تنها برخی از امکانات هتل میزبان هستند.

ایرانیان جهان


هتل پارسیان رامسر
تابستان و زمستان ندارد، رامسر در هر فصل و موقعی از سال دیدنی و زیباست. اگر در تابستان به رامسر می‌روید و می‌خواهید هم به جنگل نزدیک باشید و هم منظره‌ی بی‌نظیر ساحل را از اتاق‌تان ببینید، هتل 4 ستاره پارسیان رامسر را از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ بررسی کنید. هتل پارسیان رامسر از دو بخش قدیم و جدید تشکیل شده و برای دوری از هیاهوی روزمره و استراحت در فضایی آرام، کاملا ایده‌آل است. در هتل پارسیان رامسر که اقامت داشته باشید، تنها چند قدم با بلوار معروف رامسر فاصله دارید که شما را به ساحل دریای خزر می‌رساند. حمام سنتی، ماساژ، سونا و جکوزی هم در هتل قرار دارند تا خستگی سفر را از تن‌تان به در کنید. اتاق‌های دو و سه تخته و سوئیت‌های چهار نفره در هتل پارسیان رامسر با بهترین قیمت قابل رزرو هستند تا سفری فراموش‌نشدنی در تابستان امسال برایتان رقم بخورد.

ایرانیان جهان


هتل شهاب گرگان
گرگان از آن شهرهای دیدنی و زیبایی است که در لیست سفرهای تابستانی خیلی از ما به چشم نمی‌خورد. گرگان هم طبیعت بکر و هم مکان‌های جذاب و دیدنی دارد که سفری متفاوت را رقم می‌زند. اگر می‌خواهید سفر گرگان را مقرون به‌صرفه و اقتصادی سپری کنید، هتل 4 ستاره شهاب گرگان می‌تواند مناسب شما باشد. علاوه بر اتاق‌های معمولی و استاندارد دو و سه تخته، سوئیت‌های دو نفره هم در هتل شهاب قابل رزرو است. یکی از مزایایی که باعث می‌شود این هتل انتخاب بسیاری از مسافران باشد، قرار گرفتن در بلوار ناهارخوران و نزدیکی به جنگل معروف ناهارخوران گرگان است که آب و هوایی دلچسب و خنک دارد. از امکانات هتل شهاب می‌توان به رستوران، فضای سبز، خدمات خانه‌داری و کافی‌شاپ اشاره کرد. نظرات کاربران درباره این هتل و دیگر هتل‌های گرگان از سایت و اپلیکیشن اسنپ‌تریپ در دسترس شماست.

ایرانیان جهان


هتل صبوری رشت
اگر رشت انتخاب شما برای سفر در تابستان است و می‌خواهید چند روزی را در این شهر و اطرافش خوب بگردید، پیشنهاد ما هتل آپارتمان صبوری است. در برخی از سوئیت و آپارتمان‌های هتل صبوری، آشپزخانه و امکان پخت و پز هم وجود دارد تا احساس کنید در خانه‌ی خودتان هستید. علاوه بر آن، فضای سبز، روم سرویس، اینترنت، کافی‌شاپ و فضای بازی کودکان هم در هتل آپارتمان 3 ستاره صبوری برای مهمانان فراهم شده. از هتل صبوری تا بازار رشت و دیگر مکان‌های دیدنی فاصله زیادی ندارید و موقعیت دقیق هتل در اپلیکیشن اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.
هتل پامچال رشت
یکی از بهترین هتل‌های شمال که امکاناتی متناسب با قیمت دارد، هتل 3 ستاره پامچال است. در زمان اقامت در این هتل، فاصله زیادی تا مرکز شهر و جاهای دیدنی رشت ندارید. هتل پامچال، هتلی قدیمی‌ست که از نمای بیرونی به آن پی می‌برید. البته که در طی این سال‌ها بازسازی هم شده و به بهترین نحو از مسافران پذیرایی می‌کند. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری و روم سرویس برخی از امکانات هتل پامچال رشت هستند که می‌توانید لیست کامل و عکس اتاق‌های هتل را در سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

ایرانیان جهان


اپلیکیشن اسنپ‌تریپ را برای خرید سریع‌تر و مطمئن‌تر نصب کنید و برنامه سفر تابستانی امسال را با خیالی راحت بچینید و لذت ببرید!

ایرانیان جهان


لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/318089/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رونمایی کره شمالی از یک موشک مافوق صوت

افت بازار سرمایه پس از 4 روز رشد

پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا چیست؟

خرید چندنرخی با یک کالابرگ!

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره‌بار تهران

سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!

دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟

ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور

وصول مطالبات 11 هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

فروش بیش از 117 هزار سکه در مرکز مبادله؛ ربع‌سکه در صدر تقاضا

تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید

هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود

باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد

دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی‌کنندگان برق

انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود

در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود

2 راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله

خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز

جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد

خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟

زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است

قالیباف: تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

49 درصد تسهیلات تبصره 18 در خراسان جنوبی جذب شد

وصول بیش از 11 هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال 1402

شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی

سند توسعه خراسان شمالی برای 500 روستا عملیاتی شد

آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است

گذشت 200 روز از جنگ غزه؛ تعداد شهدا به 34183 نفر رسید

کشتار رژیم صهیونیستی در بیمارستان "ناصر" غزه؛ اجساد کشف شده گور‌های دسته‌جمعی به 310 نفر رسید

شهادت 30 کودک بر اثر گرسنگی در غزه

روزنامه آمریکایی: ترکیه احتمالا به زودی اس 400 را عملیاتی می‌کند

انهدام برج تلویزیونی 140 متری در اوکراین

قیمت نفت اندکی بالا رفت

کاهش نرخ سکه و ارز در بازار؛ طلا 18 عیار پرچم دار کاهش ها

چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /4 روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست

استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود

تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه