ایرانیان جهان
نخستین همایش ملی "جنگل‌های ایران، پژوهش و توسعه "
یکشنبه 13 خرداد 1397 - 6:17:47 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر الیاس رمضانی دبیر اجرایی همایش، تحقیقات بیشتر و وسیع‌تر در علوم مربوط به جنگل، شناساندن منابع طبیعی، امکانات و پتانسیل‌ها، ایجاد بستر لازم برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف علوم جنگل و ایجاد محیط مناسب جهت ارتباط مؤثر بین مؤسسات آموزشی، پژوهشی و سازمان‌های اجرایی مرتبط و محققان را از اهداف اصلی برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی محورهای این نشست ملی را شامل اکولوژی و جنگل‌شناسی، فیزیولوژی و ژنتیک، جنگل کاری، مهندسی جنگل، اقتصاد و سیاست جنگل، بیومتری جنگل، حمایت و حفاظت جنگل، جنگلداری و سیستم اطلاعات جغرافیایی سنجش از دور برشمرد.

دکتر رمضانی افزود: فراخوان همایش به صورت چاپی و الکترونیکی از بهمن سال 96 به همه دانشگاه‌های کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان جنگل‌ها ارسال شد و مهلت ارسال مقالات تا 20 اردیبهشت سال 97 اعلام شده بود که این زمان تا 31 اردیبهشت سال 97 تمدید شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این همایش با همکاری و حمایت مؤسسات و دانشگاه‌های گیلان، کردستان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، انجمن جنگلبانی ایران و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام( isc) تیرماه 97 برگزار می‌شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/8322/نخستین-همایش-ملی-"جنگل‌های-ایران،-پژوهش-و-توسعه-"
بستن   چاپ