ایرانیان جهان
معرفی دانشمند ایرانی بعنوان چهره پیشرو در "درمان‌های میکروسکوپی ایمپلنت"
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 6:28:32 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر بهنام شکیبایی، مبدع ایرانی "روش‌ها و ابزارآلات جدید جراحی‌های میکروسکوپی ایمپلنتولوژی" در سایت جدید "کنفرانس جهانی ایمپلنتولوژی" که امسال در لس‌آنجلس آمریکا، از اول تا سوم نوامبر برگزار خواهد شد، به عنوان چهره پیشرو این علم جدید در دنیا معرفی شد.

این کنفرانس با حضور بیش از 50 سخنران برتر جهان از 40 کشور و 6 قاره مختلف یکی از مهمترین همایش‌های علمی بین‌المللی ایمپلنتولوژی در سال جاری در جهان به شمار می‌آید.

دکتر شکیبایی که به عنوان نماینده علمی قاره آسیا به این کنفرانس دعوت شده است، همزمان تنها سخنران در زمینه "جراحی‌های نوین میکروسکوپی در ایمپلنتولوژی" در این همایش خواهد بود.

وی همچنین برای اولین بار در آمریکا در چاچوب کنفرانس نام برده "کارگاه عملی تعلیماتی جراحی میکروسکوپی ایمپلنت" را جهت تدریس به متخصصین و اساتید دانشگاه‌های آمریکا برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس جهانی ایمپلنتولوژی در سال 2018 به وب‌سایت gi-summit.com/speakers/ مراجعه کنند.

 درمان‌های میکروسکوپی و کم‌تهاجمی انقلاب عظیمی در علم دندانپزشکی ایجاد کرده‌اند. در این راستا دکتر بهنام شکیبایی‌مقدم از محققان کشور با ابداع و نشر بین‌المللی شیوه‌های متعدد و ابزارآلات جدید جراحی‌های میکروسکوپی ایمپلنت یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های پیشرو این رشته نوپا در عرصه جهانی است. معروف‌ترین روش ابداع شده توسط وی، تکنیک جراحی سینوس لیفت باز میکروسکوپی (جراحی بازسازی کم‌تهاجمی استخوان فک بالا در ناحیه خلفی) است. در این تکنیک، ضمن کاهش عوارض جراحی و افزایش قابل توجه درصد موفقیت، اقدام به کاشت دندان در ناحیه خلفی فک بالای بیمار می‌شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/8254/معرفی-دانشمند-ایرانی-بعنوان-چهره-پیشرو-در-"درمان‌های-میکروسکوپی-ایمپلنت"
بستن   چاپ