ایرانیان جهان
خبر خوش برای کارکنان قراردادی دستگاه های اجرایی
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:30:44
ایرانیان جهان -
خبر خوش برای کارکنان قراردادی دستگاه های اجرایی
k ١٧
١٦
مشرق / عضو کمیسیون مشترک اصلاح و قانون خدمات کشوری از تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
عباس گودرزی عضو کمیسیون مشترک اصلاح قانون خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از قوه قضائیه، دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات، سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور استخدامی و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس جهت نهایی کردن این قانون برگزار شد.
وی در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار داشت:طبق مصوبه این جلسه نیرو‌های انسانی در دستگاه‌های اجرایی در مشاغل حاکمیتی و غیر حاکمیتی صرفا باید رسمی و پیمانی باشند و نیروی شرکتی فقط برای امور غیر حاکمیتی غیردائم به کار گرفته شوند.
عضو کمیسیون مشترک اصلاح قانون خدمات کشوری ادامه داد:همچنین بر اساس مصوبه دیگر این جلسه تمام پرداخت‌ها اعم از مستمر و غیر مستمر باید سقف و کف مشخص داشته و پرداخت خارج از آن در حکم تصرف در اموال عمومی و مشمول مجازات خواهد بود.
گودرزی تصریح کرد:همچنین دولت موظف شد ظرف مدت 3 سال حقوق بازنشستگان را تا 90 درصد شاغلین همسان سازی کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: مصوبات کمیسیون مشترک در امور استخدامی، بازنشستگی و نظام پرداخت‌ها بود که این مصوبات مذکور در جلسه علنی مطرح می‌شود تا مورد بررسی قرار بگیرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/82325/خبر-خوش-برای-کارکنان-قراردادی-دستگاه-های-اجرایی
بستن   چاپ