ایرانیان جهان
طراحی و ساخت "فریزدرایر" دارویی در مرکز رشد فناوری موسسه رازی
جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 9:59:11 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر سید شمس الدین قائم مقامی با اشاره به ساخت دستگاه‌های "فریزدرایر" صنعتی (کشاورزی و دارویی) توسط شرکت دانش بنیان تکوین آزمایش پارسه اظهار کرد: این شرکت از سال 94 در مرکز رشد فناوری موسسه رازی مورد پذیرش قرار گرفته و در حال حاضر به عنوان نخستین طراح و سازنده دستگاه‌های فریزدرایر صنعتی در ایران محسوب می‌شود.

قائم مقامی به حمایت‌های موسسه رازی از این شرکت نظیر مشاوره فنی و در اختیار قرار دادن تجهیزات اشاره کرد و افزود: این شرکت اخیرا موفق شد نخستین دستگاه فریزدرایر دارویی خود را برای شرکت فرادارو بسازد.

وی با تاکید بر اینکه فریزدرایر دستگاهی با فناوری پیشرفته است و تکنولوژی آن در اختیار کشورهای معدودی نظیر ایتالیا، اسپانیا، چین و آلمان است، گفت: ساخت این تجهیزات برای نخستین بار در ایران انجام می‌شود و می‌تواند کشور را از وابستگی به خارج در این زمینه بی نیاز نماید.

سرپرست مرکز رشد فناوری موسسه رازی با تاکید بر اینکه شرکت دانش بنیان تکوین آزمایش پارسه از شرکت‌های موفق مرکز رشد فناوری رازی محسوب می‌شود، اضافه کرد: امید است زمینه‌های لازم برای حمایت از این شرکت توسط موسسه رازی فراهم شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/8232/طراحی-و-ساخت-"فریزدرایر"-دارویی-در-مرکز-رشد-فناوری-موسسه-رازی
بستن   چاپ