ایرانیان جهان
ایران؛ میزبان سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 6:46:00 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، طی ملاقاتی با علی‌مرتضی بی‌رنگ، قائم مقام معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از برگزاری سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارکها و مراکز رشد (IASP 2018) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اصفهان خبر داد.

وی افزود: سی‌وپنجمین دوره این کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریورماه امسال) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گفته سنز، این کنفرانس همه‌ساله با مشارکت متخصصین عرصه مدیریت پارک‌های علم و فناوری، در یکی از کشورهای عضو انجمن برگزار می‌شود و امسال نیز برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 500 متخصص در حوزه پارک‏های فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند.

در ادامه، علی‌مرتضی بی‌رنگ و سایر حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص ضرورت استفاده همه‌جانبه از امکانات برای برگزاری موفق این دوره از کنفرانس پرداختند و بر حمایت معنوی معاونت از این کنفرانس و تعامل با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان خارجی تاکید کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به تارنمای  iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/8219/ایران؛-میزبان-سی‌وپنجمین-کنفرانس-بین‌المللی-پارک‌ها-و-مراکز-رشد
بستن   چاپ