ایرانیان جهان
ترامپ بار دیگر به زنان دموکرات کنگره حمله کرد
دوشنبه 31 تير 1398 - 08:58:39
ایرانیان جهان -
ترامپ بار دیگر به زنان دموکرات کنگره حمله کرد
k ٢.٩
٠
باشگاه خبرنگاران / رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری به چهار زن رنگین‌پوست دموکرات کنگره حمله کرد و خواستار عذرخواهی آنان از این کشور و رژیم صهیونیستی شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر در پیامی توئیتری به چهار زن دموکرات کنگره که مخالف سیاست‌های او هستند حمله کرد.
او در پیام خود نوشت: باور نمی‌کنم که چهار نماینده زن کنگره، ظرفیت عشق ورزیدن به کشورمان را داشته باشند. آن‌ها باید به علت سخنان وحشتناک (و نفرت‌انگیزی) که گفته‌اند، از آمریکا و اسرائیل عذرخواهی کنند. آن‌ها دارند حزب دموکرات را نابود می‌کنند, اما اشخاصی ضعیف و دچار احساس ناامنی هستند که هرگز نمی‌توانند کشور بزرگ ما را نابود کنند!
هفته گذشته ترامپ در توئیتی نوشت: «نمایندگان زن کنگره، برخی از نفرت‌انگیزترین، زننده‌ترین و منزجرکننده‌ترین سخنانی را که تاکنون از سوی سیاستمداری در مجلس نمایندگان یا سنا گفته شده است، به زبان می‌آوردند؛ سخنان هولناک علیه اسرائیل، علیه آمریکا، در هواداری از تروریسم و فریاد زدن دشنام در میان عموم، در میان بسیار اقدامات هولناک دیگر». او در توئیتی دیگر در همان روز سخنان نژادپرستانه دیگری را مطرح کرد و نوشت «کشور ما آزاد، زیبا و بسیار موفق است. اگر از کشورمان بیزار هستید یا در اینجا خوشحال نیستید، می‌توانید آمریکا را ترک کنید!»
این اظهارات ترامپ انتقادات بسیاری را از میان شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در داخل و خارج از آمریکا برانگیخت.
الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب، چهار نماینده زن رنگین پوست دموکرات کنگره هستند که مورد حملات نژادپرستانه ترامپ قرار گرفتند.
رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توئیتی دیگر نوشت: داستان واشنگتن پست درباره توئیت و سخنرانی من در کارولینای شمالی، با منابع ساختگی که وجود خارجی دارد، خبر جعلی است. تنها چیزی که مردم از آن صحبت می‌کردند، ازدحام بی‌سابقه جمعیت و اشتیاق عظیمی بود که به مراتب بیش از [حضور مردم در گردهمایی انتخاباتی] دموکرات‌ها است. [نتیجه] را در سال 2020 خواهید دید!

http://www.ilandnews.ir/fa/News/77676/ترامپ-بار-دیگر-به-زنان-دموکرات-کنگره-حمله-کرد
بستن   چاپ