ایرانیان جهان
اولین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
دوشنبه 20 فروردین 1397 - 7:03:23 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- این همایش با همکاری دانشگاه‌های اکسفورد، کمبریج و پژوهشکده علوم و فناوری پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، از 28 تا 31 فروردین، در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با شرکت اساتید برجسته پزشکی دانشگاه های اکسفورد و کمبریج و دانشگاههای کشور بر گزار می شود.

پزشکی آکادمیک بخشی از علم طب است که در آن پزشکان به تحقیق و آموزش می پردازند. این پزشکان گرچه بخش کمتری از جامعه پزشکی را در جهان تشکیل می دهند اما اکثر کشفیات و نوآوری ها مرهون تلاش های آنان است.

این همایش با همکاری اساتید برجسته دانشگاه های اکسفورد و کمبریج برنامه ریزی شده است. در میان اساتید مدعو، پروفسور دیوید وارل و پروفسور تیموتی کاکس نویسندگان درسنامه پزشکی دانشگاه اکسفورد به چشم می خورد. رئیس بخش داخلی و بخش مغز و اعصاب دانشگاه اکسفورد و رئیس موسسه خیریه ولکام که بزرگترین موسسه غیر دولتی حامی تحقیقات پزشکی در جهان است نیز در این همایش سخنرانی می کنند.

 این همایش برای گروه های هدف شامل متخصصین داخلی، غدد، مغز و اعصاب، عفونی، سم شناسی و ویروس شناسی، دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت است. شرکت کنندگان در این همایش بین المللی، از دانشگاه اکسفورد گواهینامه دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاقمندان جهت ثبت نام در این همایش می توانند به وبسایت www.academicmedicine.ir مراجعه کنند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/7036/اولین-همایش-بین‌المللی-پزشکی-آکادمیک-به-میزبانی-دانشگاه-آزاد-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ