ایرانیان جهان
نکات مثبت و منفي دولت احمدي‌نژاد از ديدگاه آل‌اسحاق
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 4:59:49 PM

نامزد احتمالي انتخابات آتي رياست جمهوري خيلي از برنامه‌هاي تحقق يافته در دولت احمدي‌نژاد را کارهايي دانست که دولت‌هاي قبلي از انجام آنها عاجز بودند.

يحيي آل اسحاق نامزد احتمالي رياست جمهوري و رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران با اشاره به برخي نقاط مثبت دولت نهم و دهم گفت: دولت احمدي نژاد، دولتي جسور، پرانرژي و خط‌شکن بود که خيلي از کارهايي که ديگران نتوانستند انجام دهند از جمله هدفمندي يارانه‌ها را اجرا کرد.

وي خاطرنشان کرد: دولت احمدي‌نژاد براي انجام امور مردم بسيار وقت مي‌گذاشت که به عنوان مثال مي‌شود به سفرهاي استاني اشاره کرد.

نامزد احتمالي رياست جمهوري تصريح کرد: دولت نهم و دهم در ابتداي کار آرمان‌هاي امام و انقلاب اسلامي را زنده کرد و اقدامات خوبي را شروع کرد ولي در عمل نتوانست آن طور که بايد ادامه دهنده آرمان‌خواهي مطلوب باشد.

آل اسحاق همچنين ايجاد شکاف ميان دولت و روحانيت را نقطه ضعف رئيس جمهور دانست و گفت:‌ آنچه در دولت احمدي نژاد مشکل داشت اين بود که نظام کار جمعي را نتوانست درست سامان دهد.

 

وي همچنين درباره علت مشکلات اقتصادي در دولت‌هاي احمدي نژاد تصريح کرد: دولت احمدي‌نژاد فقط يک شاخه از اقتصاد را که اقتصاد توزيعي بود انتخاب کرد و در نتيجه از توليد باز ماند.

 اين نامزد احتمالي رياست جمهوري در پايان با اشاره به اينکه اگر بخواهيم درباره دولت نهم و دهم منصفانه بنگريم خاطرنشان کرد: در حوزه فردي بسيار خوب عمل شد، ولي در حوزه تدبير مشکلات زيادي ايجاد شد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/63/نکات-مثبت-و-منفي-دولت-احمدي‌نژاد-از-ديدگاه-آل‌اسحاق
بستن   چاپ