ایرانیان جهان
نخستین نمایشگاه بین المللی ورزش کیش برگزار می شود
يکشنبه 5 اسفند 1397 - 19:26:20
ایرانیان جهان - جزیره کیش از 6 اسفند میزبان نخستین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نمایشگاه که از 6 تا 9 اسفند ماه جاری در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع برگزار می‌شود، 70 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشور های آلمان، هلند، دانمارک، کره جنوبی و مالزی آخرین تولیدات و دستاوردهای ورزشی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.
در این نمایشگاه آخرین فرصت ها و ظرفیت ها در بخش های محصولات و تجهیزات ورزشی، خدمات سلامت و ورزش و صنایع وابسته به علاقمندان ارائه می شود.
یاد آور می‌شود مراسم آغاز به کار همایش ورزش ساعت 14 و سی دقیقه دوشنبه 6 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش و آیین افتتاح نمایشگاه ورزش نیز ساعت 16 و سی دقیقه فردا دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش جنب فرودگاه برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه، روز جمعه دهم اسفند ماه جاری در مسابقات ماراتن کیش دوندگان 22 کشور باهم رقابت می کنند.
همچنین در روز 7 اسفند ماه، همایش ورزش و کودک و ورزش و سالمند و در روز 8 اسفند همایش پیاده روی در جزیره کیش برگزار می شود.
همایش بین المللی تافیسا و فدراسیون ورزش های همگانی نیز از برنامه های جنبی نمایشگاه بین المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته در کیش است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/60117/نخستین-نمایشگاه-بین-المللی-ورزش-کیش-برگزار-می-شود
بستن   چاپ