ایرانیان جهان
باهنر: احمدي‌نژاد بلوف مي‌زند
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 4:53:54 PM
کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري با انتقاد از ادعاهاي احمدي‌نژاد در مورد 300 پرونده بزرگ فساد مالي گفت: اگر واقعا رئيس جمهور از کسي پرونده‌اي در اختيار دارد و آن را ارائه نمي‌دهد جرم کرده است.

به گزارش آريا ، محمدرضا باهنر در جمع مردم شهر برازجان در مسجد جنت اين شهر اظهار داشت: انتخابات خرداد ماه از اهميت بالايي برخوردار است و حضور و مشارکت بالاي مردم در اين انتخابات بسيار مهم است.

وي افزود: رئيس جمهور نبايد اهل شعار باشد و بايد براي خدمت‌رساني به مردم و کار کردن آماده باشد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: من اهل شعار دادن نيستم و تلاش دارم با شفافيت کارها را انجام دهم و اعتقاد دارم که سيستم دولت بايد در ساختمان شيشه‌اي باشد تا بتوان بر کار دولت نظارت کرد.

باهنر با بيان اينکه نظارت بر کار دولت مسئله مهمي است، گفت: دولت بايد ديوارها و درهاي چوبي را به شيشه‌اي تغيير دهد تا هر کسي که بخواهد بتواند بر کار مسئولان دولتي نظارت کند و بدون ترديد هر چه نظارت بيشتر باشد فساد نيز کمتر مي‌شود.* انتخابات سه‌قطبي است

وي به ويژگي‌هاي انتخابات رياست جمهوري اشاره کرد و ابراز داشت: اعتقاد دارم که انتخابات رياست جمهوري سه قطبي است که شامل اصولگرايان، اصلاح‌طلبان و اطرافيان رئيس جمهور است.

اين مسئول بيان کرد: مردم بايد براي انتخاب نامزد اصلح جستجو کنند و به سوابق افراد و کارنامه آنها توجه کنند و سپس نامزد اصلح را برگزينند.

باهنر با اشاره به ادعاهاي احمدي‌نژاد در مورد 300 پرونده فساد مالي اظهار داشت: احمدي‌نژاد ادعاهاي زيادي در اين خصوص مطرح کرده و جايي ادعا کرده که برخي‌ها به من گفتند اگر نام اين 300 نفر را اعلام کردي پدرت را درمي‌آوريم.

وي خاطرنشان کرد: اگر واقعا رئيس جمهور از کسي پرونده‌اي در مورد فساد مالي در اختيار دارد و آن را ارائه نمي‌دهد جرم کرده و حقيقتا ارائه اين سخنان از سوي رئيس جمهور بسيار سخيف است.

نايب رئيس مجلس خطاب به رئيس جمهور يادآور شد: اگر 300 پرونده را نگه داشته‌ايد هم پيش خدا، هم مردم، هم رهبر انقلاب و هم پيش وجدانتان مسئول هستيد.

باهنر با اشاره به اينکه حالت دومي نيز در مورد اين پرونده‌ها وجود دارد گفت: حالت دوم اين است که اظهارات رئيس جمهور بلوف بوده است.

وي اظهار داشت: بزرگ‌ترين مجرم کسي است که پرونده‌هاي مجرمين را زير بغلش نگه داشته و به دادگاه و بازرسي ارسال نمي‌کند.

نايب رئيس مجلس در اين نشست به سئوالات تعداد زيادي از شهروندان در مورد مسايل روز پاسخ داد.



http://www.ilandnews.ir/fa/News/60/باهنر--احمدي‌نژاد-بلوف-مي‌زند
بستن   چاپ