ایرانیان جهان
معاون امور استان های رسانه ملی :
توسعه و رونق جزیره کیش باعث رشد و تعالی تمامی کشور است
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 18:12:32
ایرانیان جهان - معاون امور استان های رسانه ملی گفت : توسعه و رونق جزیره کیش باعث رشد و تعالی تمام کشور است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی دارابی در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : امنیت پایدار، مشارکت سیاسی وگسترده مردم ، استقلال همه جانبه ، توسعه زیرساختی و پیشرفت های علوم مختلف از دستاوردهای انقلاب است .
وی با اشاره به اینکه مسیر پیشرفت جزیره کیش که پتانسیلی بسیار مهم و جدی برای تبدیل شدن به مرکز گردشگری حلال منطقه ، توریسم درمانی و رویدادهای ورزشی است ، تصریح کرد : تولید برنامه های مستند، نشاط بخش و جذاب و با نگاهی نو و خلاقانه برای معرفی شایسته جزیره کیش به مردم ایران و جهان از مهمترین برنامه های پیش روی مرکز صداو سیمای کیش است .
دارابی با اعلام اینکه هنر وقدرت یک رسانه ، معرفی ظرفیت ها وتوانمندی هاست ،گفت : صدا و سیمای مرکز کیش باید ظرفیت وتوانمندی های منطقه آزاد کیش را به تمامی مردم ایران و جهان معرفی کند.
معاون اموراستان های رسانه ملی ، پیشرفت و رشد و گسترش جزیره کیش نسبت به سال های قبل را بسیار خوب اعلام کرد و گفت : هرچقدر جزیره کیش رونق پیدا کند، باعث رشد و تعالی تمامی کشور می شود .
وی درخاتمه از خدمات طاهری مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کیش تقدیر و برای کوثری فر مدیرکل جدید این مرکز آرزوی موفقیت کرد.
بنابر همین گزارش در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش گفت : یکی از مراکز مهم تاثیرگذار در حوزه انسان سازی ، صدا و سیما است که به معنای واقعی کلمه توانسته است در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم وهمچنین انعکاس شایسته و درست دستاوردهای نظام فعالیت های چشمگیری انجام دهد .
وی با تقدیر از نقش سازنده صدا و سیمای مرکز کیش در راستای معرفی ابعاد مختلف این جزیره مرجانی و معرفی توانمندی های آن برای این مرکز و مدیریت جدید آن آرزوی موفقیت کرد .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/58502/توسعه-و-رونق-جزیره-کیش-باعث-رشد-و-تعالی-تمامی-کشور-است
بستن   چاپ