ایرانیان جهان
صادرات فرآورده‌های انستیتوپاستور به کشورهای منطقه
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 6:52:27 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکترعلیرضا بیگلری با بیان این مطلب افزود: در 6 ماه اخیر، در راستای ارتقای زیرساخت فرآیندهای تولید، موفق به اخذ استاندارد تجهیزات دارویی در بخش تولید آنتی ژن شده‌ایم و برنامه‌ریزی لازم برای افزایش تولید واکسن هپاتیت ب نیز انجام شده است.

وی استقرار سیستم کیفیت خط تولید واکسن هاری انسانی و اخذ پروانه ساخت معرف‌های تشخیصی بروسلا و سالمونلا را از جمله اقدامات این مرکز در حوزه کیفیت برشمرد.

رئیس انستیتو پاستور ایران اظهار کرد: این مرکز موفق به ثبت 11 مورد اختراع داخلی و قرار گرفتن در مرحله پیگیری ثبت و یک مورد اختراع خارجی شده است.

دکتر بیگلری همچنین صادرات فرآورده‌های انستیتو به کشورهای منطقه مانند سوریه را از جمله دستاوردهای این مرکز در حوزه بازرگانی و توسعه تجارت دانست و گفت: برای صادرات فرآورده‌ها، انتقال دانش فنی و ثبت محصولات و سرمایه‌گذاری با شرکتهای خارجی ازجمله کشورهای چین، ترکیه و سوریه مذاکراتی نیز صورت گرفته است.

  وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انستیتو پاستور ایران گفت: انستیتو پاستور ایران بعنوان موسسه برتر پژوهشی کشور انتخاب شده و رتبه اول دانشگاه‌ها و موسسه برتر پژوهش در شاخص تعداد استناد به مقالات را نیز کسب کرده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/5820/صادرات-فرآورده‌های-انستیتوپاستور-به-کشورهای-منطقه
بستن   چاپ