ایرانیان جهان
رونمایی از محصول شیرین‌کننده مایع استویا در پارک فناوری گیلان
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 6:53:51 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دراین مراسم دکترمجید متقی‌طلب، رئیس پارک علم و فناوری گیلان با تبریک دهه مبارک فجر و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، گفت: آرامش و امنیت اکنون ما برای پیشرفت در زمینه‌های علمی و فناوری، دینی است که از جانب این شهدا بر عهده ماست.

وی افزود: باید از این فناوری‌ها حمایت کنیم تا بتوانیم با کشورهای بزرگ دنیا در زمینه‌های مختلف، رقابت کنیم و راهی جز حمایت از فناوران و طرح‌های فناورانه نداریم.

دکتر متقی‌طلب عنوان کرد: این حمایت‌ها باید از جانب سرمایه‌گذاران و حتی سازمان‌های دولتی از جمله بانک‌ها و صندوق‌های حمایتی صورت گیرد تا بازار محصولات فناورانه رونق بگیرد.

صالحی‌نژاد، مدیرعامل شرکت فناور تولیدکننده این محصول نیز درخصوص مواد و محصول تولیدی شرکت که شیرین‌کننده کاملاً طبیعی استویا است، گفت: از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل دیابت و کاهش فشار خون اشاره کرد که البته خواصی همچون درمان اگزما، جلوگیری از پوسیدگی دندان و التهاب لثه را نیز دارا است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در پایان این مراسم هولوگرام مخصوص تایید، سفارش و حمایت انجمن بیماران دیابتی بر روی جعبه این محصول نصب شد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5796/رونمایی-از-محصول-شیرین‌کننده-مایع-استویا-در-پارک-فناوری-گیلان
بستن   چاپ