ایرانیان جهان
آغاز فعالیت مرکز تحقیقات ورزش و سلامت دانشگاه آزاد مشهد
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 6:51:37 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر اسماعیل خیرخواه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: مجموعه ورزش و سلامت یک مرکز آزمایشگاهی در حوزه سلامت است که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه آنالیز حرکت، الکترو مایوگراف، آنالیز گازهای تنفسی، صفحه نیروسنج و ترکیب بدن و ... خدمات به متقاضیان ارائه می‌دهد. دستگاه‌های موجود در این مجموعه از لحاظ کیفیت و قابلیت از تکنولوژی بالایی برخوردار است.

وی اجرای برنامه‌های پژوهشی، درآمدزایی، تولید علم و خدمت به جامعه را از اهداف این مرکز برشمرد، افزود: دانشجویان پزشکی، مهندسی پزشکی، برق، کامپیوتر و تربیت بدنی می‌توانند در برنامه تحقیقاتی و پژوهشی خود از دستگاه‌های این مرکز استفاده کنند. 

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، تاکید کرد: راه‌اندازی مجدد این مرکز در راستای گسترش پژوهش‌های کاربردی و ارائه خدمات علمی و مشاوره‌ای در جهت رفع نیازهای جامعه و ارتقای جایگاه و موقعیت ملی و بین‌المللی دانشگاه و در واقع حرکت کردن به سمت دانشگاه کارآفرین است.

خیرخواه با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه با اساتید و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است، خاطر نشان کرد: این مرکز دارای پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ورزشی و سلامت است که اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد مشهد می‌توانند با  50 درصد تخفیف از آن‌ها استفاده کنند.

وی از استقبال استفاده نهادها و سازمان‌ها از مرکز تحقیقات ورزش و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت: اکنون درحال مکاتبه و مذاکره ارائه خدمات این مرکز به متقاضیان هستیم.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5795/آغاز-فعالیت-مرکز-تحقیقات-ورزش-و-سلامت-دانشگاه-آزاد-مشهد
بستن   چاپ