ایرانیان جهان
مهر تائید شرکت چینی بر نانورنگ‌های ایرانی
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 6:55:24 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید انواع پوشش‌های پودری الکترواستاتیک توانسته با بهره‌گیری از قابلیت نانو ذرات خواص این نوع پوشش‌ها را ارتقاء دهد. این شرکت نانو رنگ‌هایی را با خواص ضد میکروبی و ضد خوردگی تولید و روانه بازار کرده است.

مهدی رحمانی، مجری طرح از صادرات این محصول به کشور چین خبر داد و گفت: در نمایشگاه فناوری نانو که در خردادماه سال جاری در شهر شانگهای چین برگزار شد، مذاکراتی برای صادرات این محصولات با یکی از شرکت‌های چین انجام شد که در نهایت دو نوع از محصولات نانوی تولیدی خود را به ‌عنوان نمونه برای این شرکت ارسال کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش این شرکت چینی نانورنگ ارسال شده به ‌صورت یکنواخت سطح را پوشش می‌دهد، پوشش‌دهی این رنگ نسبت به رنگ‌های معمولی بالاتر و چسبندگی آن نیز به سطح مورد نظر بهتر بوده است.

به گفته وی این شرکت چینی علاوه بر صدور گواهی کیفیت، اقدام به خرید نانو رنگ‌های این شرکت دانش بنیان ایرانی کرده است.

رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور چین بیش از هزار شرکت تولید رنگ در حال فعالیت هستند که انواع رنگ‌ها را با گریدهای مختلف تولید و به سراسر دنیا صادر می‌کنند، اظهار کرد:  اینکه کیفیت محصول ما در رقابت با این شرکت‌ها مورد تائید قرار گرفته، موفقیت بزرگی است و در  تلاش هستیم تا بازار محصولاتمان را گسترش دهیم.

مجری طرح یادآور شد: بر این اساس همکاری و مذاکرات با بازارهای اروپایی را آغاز و نمونه‌هایمان را به پنج کشور اروپایی ارسال کرده‌ایم.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5761/مهر-تائید-شرکت-چینی-بر-نانورنگ‌های-ایرانی
بستن   چاپ