ایرانیان جهان
زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه تغییر کرد
یکشنبه 8 بهمن 1396 - 6:50:45 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر مجتبی صدیقی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال 96 در دو وزارت خانه بهداشت و علوم به پایان رسیده  و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و در این مراسم 27 نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

وی در ادامه از تغییر زمان بزگراری جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی‌ها این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه نیمه اول اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع 4 هزار و 624 نفر ثبت نام کردند که تنها 1616 نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد 1061 نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد 555 نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا 25 آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: بطور کلی تعداد 91 نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داروی مرحله کشوری تعداد 27 نفر برگزیده می‌شوند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5736/زمان-برگزاری-جشنواره-دانشجویان-نمونه-تغییر-کرد
بستن   چاپ