ایرانیان جهان
نخستین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه چین برپا می‌شود
شنبه 7 بهمن 1396 - 6:53:52 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- نمایشگاه Electronica-China مهمترین نمایشگاه تخصصی صنعت الکترونیک، اجزا و سیستم های برقی و نرم افزار و برنامه‌های مرتبط است که هر سال در چین برپا می‌شود و تمام شرکت‌های فعال این صنعت و تامین‌کنندگان زنجیره ارزش مربوطه در آن حاضر خواهند شد. 

در سال 2017، بیش از یک هزار و 230 شرکت در قالب غرفه دار به همراه بیش از 68 هزار بازدید کننده اختصاصی از این نمایشگاه بازدید کردند.

در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان همواره نمایشگاه Productronica-China برگزار می‌شود و همچنین به دلیل همزمانی با نمایشگاه لیزر و فتونیک چین، هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال چه از جهت حضور شرکت‌ها و تکنولوژی‌های جدید به وجود می‌آورد.

بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامل «نیمه هادی‌ها»، «میکروپروسسورها و  Embedded Systems»، «نمایشگرها و قطعات»، «سنسورهای میکرو و نانو»، «الکترونیک و تست در خودرو»، «تست و اندازه گیری»، «سویئچ‌ها و اینتر کانکشن‌ها» و «سیستم‌های تامین قدرت» و غیره می‌شود.

در نمایشگاه امسال برای پاویون ایران فضایی در حدود 60 مترمربع در نظر گرفته شده است و شرکت‌های دانش بنیان از حمایت‌های بلاعوض 70 درصدی هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی در این نمایشگاه استفاده خواهند کرد. هدف از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه صادرات و رصد فناوری‌های پیشرفته روز جهان در این نمایشگاه بزرگ است.

بدین وسیله از همه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این صنعت دعوت می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66421605-021 داخلی 105 تماس بگیرند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5729/نخستین-پاویون-ملی-محصولات-دانش‌بنیان-صادراتی-ایران-در-نمایشگاه-چین-برپا-می‌شود
بستن   چاپ