ایرانیان جهان
تقدیر از برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی و تلاشگران صنعت و کسب‌وکار
سه شنبه 19 دی 1396 - 6:48:13 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

این جشنواره قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد.

ایجاد جایگاه ویژه برای محصولات منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری محور، کمک به توسعه فرایندهای نوآوری محصول از جمله مزیت‌های این جشنواره برای شرکتهای منتخب خواهد بود.

برگزاری این جشنواره ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر، راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

جشنواره نوآوری محصول با شناسایی، انتخاب و معرفی محصولات و خدمات نوآورانه شرکتها به جامعه، زمینه انتخاب بهترین‌ها را فراهم آورده و با ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری برای آن محصول، مزیت منحصربفردی را برای تداوم موفقیت‌های محصول در بازار ایجاد می‌کند.

این جشنواره با ایجاد زمینه ارزیابی و ممیزی فرایندهای نوآوری محصول در حوزه محصولات منتخب، زمینه‌ای را برای کسب شناخت بیرونی و شناخت نقاط قابل بهبود، جهت توسعه و بهبود فرایندهای نوآوری محصول در قالب گزارش جامع ارائه شده به شرکتها ایجاد می‌کند.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، مراسم پایانی این جشنواره در تاریخ 5 بهمن ماه امسال در محل سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/5632/تقدیر-از-برترین-نوآوری‌های-شرکت‌های-ایرانی-و-تلاشگران-صنعت-و-کسب‌وکار
بستن   چاپ