ایرانیان جهان
بیگانگان وجود دارند!
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 6:57:51 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- یک مقام سابق پنتاگون که برنامه دولتی محرمانه‌ای را برای مبارزه با تهدیدات "اشیاء ناشناس پرنده" (یوفو) مدیریت می‌کرد، می‌گوید معتقد است که اشیاء ناشناس از زمین دیدن کرده‌اند.

"لوییز الیزوندو" (Luis Elizondo) پیشتر برنامه "شناسایی تهدید هوافضایی پیشرفته" (AATIP) را اداره می‌کرد که سوابق فاش شده آن، گزارشات بررسی شده برخوردهایی با یک هواگرد ناشناس را نشان می‌دهد.

براساس گزارشات بسیار در مورد برخورد با هواگردهای بیگانه، رئیس سابق این پروژه 22 میلیون دلاری می‌گوید فکر می‌کند که ما تنها نیستیم.

"الیزوندو" در ماه اکتبر، در اعتراض به آنچه پنهان کاری بیش از حد و مخالفت داخلی با این پروژه که سرمایه‌گذاری روی آن در سال 2012 قطع شده بود خواند، از کار در "وزارت دفاع آمریکا" استعفا داد.

اکنون، "الیزوندو" مدعی است شواهدی مبنی بر دیدار هواگرد بیگانگان از زمین وجود دارد.

این هواگردها ویژگی‌هایی نشان داده اند که تاکنون نه در فهرست هواپیماها آمریکا و نه در فهرست دارایی‌های هیچ کشور خارجی دیگری وجود نداشته است.

هواگردهایی که خدمات پرواز مشخص و نیروی محرکه واضح ندارند و در مسیرهایی که زیاد مانورپذیر نیستند، مانور می‌دهند.

در میان این مشاهدات، گزارش خلبانان دو جنگنده "سوپر هورنت" نیروی دریایی آمریکا وجود دارد که در یک ماموریت آموزشی، یک یوفو را مشاهده اند.

آنها در 100 مایلی سن‌دیگو در اقیانوس آرام بودند که تماسی رادیویی مبنی بر اینکه سلاح به همراه دارند یا نه، دریافت کردند.

این درخواست غیرمعمول در سال 2004 از یک ناو دریایی به نام "پرینستون" (Princeton) ارسال شد که دو هفته در حال ردیابی هواگرد ناشناخته بود.

فرماندهان، "دیوید فریور" (David Fravor) و "جیم اسلایت" (Jim Slaight)، فقط موشک‌های مشقی داشتند اما به آنها دستور داده شد اشیایی که ناگهان در ارتفاع 80 هزار پایی ظاهر شده اند و سپس در در افق دریا محو شده اند را بررسی کنند.

هنگامی‌ که "فریور"، به سوی هواگرد رفت، هواگرد برای دیدنش بالا آمد اما ناگهان با سرعت بی‌نهایتی از او دور شد.

هواگرد، بال یا موتور نداشت اما به نظر می‌رسید یک مایل را در ثانیه‌ای می‌پیماید و به سادگی از سریع‌ترین جت‌های نظامی آمریکا پیشی می‌گیرد.

"دیوید فریور"، فرمانده نیروی دریایی که هواگرد عجیب را در سن‌دیگو دیده بود، دیروز در مصاحبه‌ای گفت: می‌توانم بگویم، آن هواگرد متعلق به این دنیا نبود

http://www.ilandnews.ir/fa/News/5519/بیگانگان-وجود-دارند!
بستن   چاپ