ایرانیان جهان
ویزیت رایگان ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان در مرکز ناباوری ابن‌سینا
چهارشنبه 22 آذر 1396 - 6:42:57 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با برخورداری از هفت کلینیک درمان ناباروری، سقط مکرر، درمان‌های جایگزین (اهدا)، سلامت جنسی، کلینیک اندومتریوز، کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد، کلینیک پستان و ارائه خدمات اهدا به زوج‌های نابارور در حال فعالیت است که در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود با هدف ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مرکز فوق تخصصی ابن سینا، نخستین مرکزی است که به صورت اختصاصی در کشور به درمان سقط مکرر و عدم موفقیت مکرر در درمان ناباروری می‌پردازد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مرکز می‌توان به نصب و بهره‌برداری از سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیماران، انجام جراحی‌های تشخیصی و درمانی موارد پیشرفته اندومتریوز، کنترل بارداری‌های پرخطر، شناسایی و درمان مشکلات جنین، تشخیص نقایص ژنتیکی قبل از انتقال جنین به رحم (PGD) اشاره کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – ابن سینا، تمام متقاضیان جهت انجام ویزیت اولیه رایگان و ارزیابی وضعیت باروری خود در تاریخ یاد شده می‌توانند بین ساعت 8 صبح تا 14 با شماره 23519 و داخلی 434 تماس گرفته و با تعیین وقت قبلی از این خدمت بهره‌مند شوند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5478/ویزیت-رایگان-ارزیابی-وضعیت-باروری-زنان-و-مردان-در-مرکز-ناباوری-ابن‌سینا
بستن   چاپ