ایرانیان جهان
برگزاری دوره ویژه کارشناسی ارشد بین رشته‌ای "کارآفرینی در علوم زیستی" با همکاری دانشگاه کپنهاگ
دوشنبه 29 آبان 1396 - 1:27:56 PM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- دکتر محمدتقی احمدی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به سرآمدی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه علوم زیستی در کشور، برگزاری این دوره امکان کسب و کار و تجاری سازی این دانش را برای فارغ التحصیلان فراهم کرده و سبب می شود در میدان کار اجتماعی از دانش برتر خود استفاده نمایند و این امر الگویی ارزنده از همکاری بین المللی و انتقال فناوری و تجربه دانشگاهی موفق در کشور خواهد بود.

وی در ادامه به برگزاری جلسه شورای راهبردی دانشگاه،‌ رفع نواقص و افتتاح استخر دانشگاه،‌ معارفه مسئول بسیج دانشجویی،‌ شرکت در سومین اجلاس روسای بزرگ دانشگاه های بزرگ ایران و روسیه،‌ برگزاری نشست کمیسیون دایمی هیات امنا و انتخابات شورای صنفی دانشجویان اشاره کرد.

در ادامه موضوع انتخاب 2 نفر از اعضای هیات علمی جهت عضویت در کمیته انضباطی دانشجویان از سوی رییس دانشگاه مطرح شد و دکتر احمدی گفت: با مذاکرات انجام شده از سوی دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، چند نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط کاندیدا شدند که با رای گیری از میان آنها در این جلسه، دو نفر جهت عضویت در کمیته انضباطی دانشجویان انتخاب می شوند که یک نفر از آنان در کمیته بدوی و یک نفر نیز در کمیته تجدید نظر عضویت خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تریت مدرس، در ادامه پس از رای گیری اعضا از میان 4 کاندیدای معرفی شده،‌ دکتر یساقی و دکتر شیخ الاسلامی به عنوان اعضای هیات علمی در کمیته انضباطی دانشجویان انتخاب شدند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5363/برگزاری-دوره-ویژه-کارشناسی-ارشد-بین-رشته‌ای-"کارآفرینی-در-علوم-زیستی"-با-همکاری-دانشگاه-کپنهاگ
بستن   چاپ