ایرانیان جهان
مازندران میزبان «کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های نوین در مهندسی عمران»می‌شود
پنجشنبه 11 آبان 1396 - 6:46:41 AM
ایسنا
سرزمین ایرانیان- امیر  دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی عمران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کنفرانس به مدت دو روز در 24 و 25 آبان ماه در دانشگاه شمال آمل با محوریت سخنرانی، برگزاری کارگاه و ارایه مقالات فراملی اجرا می شود، تصریح کرد: با برگزاری این کنفرانس در سال های آتی تلاش می شود به صورت پایلوت در این شهرستان برگزار شود و با نظارت وزارت علوم به رویکرد پیشرفت های نوین در مهندسی عمران به صورت فراملی دست یابیم.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران با اشاره به اینکه برای اولین بار کنفرانس بین‌المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران در آمل برگزار می‌شود، افزود: این کنفرانس با هدف نشان دادن اعتبار علمی در جایگاه ویژه‌ای در بین جامعه مهندسین کشور با پیشرفت های نوین با حضور اساتید برتر دانشگاه‌های معتبر ایران برگزار می‌شود.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران نیز در این نشست مجموع ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس را 380 عنوان اعلام و تصریح کرد: از این تعداد مقالات تا امروز 311 مقاله داوری  و 52 مقاله رد شد که 35 مقاله برتر ارایه می‌شود؛ همچنین 35 استاد برتر در پایان کنفرانس معرفی خواهند شد.

سیدمحمد سیدپور با اشاره به اینکه برای حضور در کنفرانس 825 نفر ثبت‌نام کردند، گفت: طبق هماهنگی با وزارت علوم سخنرانان شاخص این مهم پرفسور ریوچی کینو از کشور ژاپن و پرفسور مارک گرگوریان بنیانگذار دانشکده مهندسی سازه دانشگاه صنعتی شریف حضور خواهند یافت.

وی با اعلام اینکه در این کنفرانس اساتید برتر از کشورهای پرتغال، کانادا، نیوزلند، مالزی و غیره حضور دارند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اجرای 12 کارگاه در چهار پنل بصورت 15 محور در زمینه سازه و مکانیک کاربردی، دینامیک سازه، زلزله و زلزله‌شناسی، ژئوتکنیک، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مدیریت پروژه و ساخت، برنامه‌ریزی حمل و نقل و ترافیک، نقشه‌برداری و سیستم اطلاعات جغرافیایی، بهداشت، ایمنی، محیط زیست، توسعه پایدار به اجرا در می‌آید.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران یادآور شد: برای این کنفرانس و ارائه مقالات مجوز وی.او.آی. دریافت شد تا شاخصه‌های بین‌المللی در این مهم قرار گرفته باشد چرا که  مقالات برتر به موسسه ISI در دانشگاه خواجه نصیر ارسال می‌شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5294/مازندران-میزبان-«کنفرانس-بین‌المللی-پیشرفت‌های-نوین-در-مهندسی-عمران»می‌شود
بستن   چاپ