ایرانیان جهان
دانشجویان جدید الورود صاحب پرونده سلامت روان می‌شوند
دوشنبه 1 آبان 1396 - 8:45:14 AM
ایسنا

سرزمین ایرانیان- دکتر کیانوش بهرهی  با اعلام این مطلب تاکید کرد: در حال حاضر پالایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد. بر اساس این برنامه از ترم آینده ورودی‌های جدید این دانشگاه دارای پرونده سلامت روان خواهند شد.

 وی در ادامه تصریح کرد:  بر اساس برنامه جدید دانشجویانی که پرونده سلامت روان داشته باشند و بر اساس این پرونده از نظر سلامت روان دارای مشکل باشند مشکلات‌ آنها از طریق کانون‌های سلامت روان و مراکز مشاوره دانشگاه بررسی شده و این دانشجویان تحت درمان قرار خواهند گرفت.

 مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه از سال آینده تمامی دانشجویان این دانشگاه از نظر سلامت روان پالایش می‌شوند، گفت: البته طرحی با عنوان "سیمای زندگی" توسط وزارت علوم در دانشگاه‌ها اجرا شد. این طرح در دانشگاه علمی کاربردی نیز پیاده شد و بر اساس آن دانشجویان به صورت خود اظهاری در فرم‌های نظر سنجی شرکت کردند و اجرای این طرح موجب شد وضعیت آسیب‌های اجتماعی در  مراکز علمی کاربردی مشخص شود.

دکتر بهرهی در پایان گفت: اگر چه وضعیت دانشگاه علمی کاربردی به دلیل شاغل بودن اکثر دانشجویان آن از نظر آسیب‌های اجتماعی با دانشگاه‌های دیگر متفاوت است اما اعتیاد ، خانواده ، فضای مجازی و جوانان چهارحوزه پر آسیب مراکز علمی کاربردی است  و در حال حاضر 5 استانی که مراکز علمی کاربردی آنها بیشترین آسیب‌های اجتماعی را دارند، مشخص شده است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5242/دانشجویان-جدید-الورود-صاحب-پرونده-سلامت-روان-می‌شوند
بستن   چاپ