ایرانیان جهان
ساخت «ميني راک» مخابراتي توسط محققان کشور
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 2:44:47 PM
مهر
سرزمين ايرانيان- محمدعلي چمنيان مديرعامل يک شرکت دانش بنيان گفت: طي قراردادي در اين شرکت با يک اپراتور اقدام به ساخت و توليد 850 سري ميني راک مخابراتي Outdoor کرديم.

وي با بيان اينکه اين راک به‌عنوان يک منبع تغذيه Outdoor با الزامات IP55 براي مصرف‌کننده‌هاي مخابراتي در اين شرکت طراحي و ساخته شده است، افزود: اين سيستم با ظرفيت 3 ماژول يک‌سوکننده، مجهز به واحد کنترل‌کننده مرکز (MCU) هوشمند، واحد توزيع برقDC/AC ، فضاي خالي 8U براي نصب تجهيزات مخابراتي و همچنين جايگاه نصب 2 سري باتري V/155AH  48است.

مديرعامل اين شرکت تاکيد کرد: پروژه سوپروايزري نصب و راه‌اندازي سيستم‌هاي OUTDOOR شرکت ما در سايت‌هاي G3 و G4 در استان‌هاي يزد، کرمان و سيستان و بلوچستان در بيش از 300 نقطه در حال ساخت و راه‌اندازي است.

وي با بيان اينکه راک يک سازه فلزي مکعبي شکل است که داخل آن تجهيزات ديگري مثل يونيت‌هاي يک‌سوکننده، مبدل و يا تجهيزات ديگري قرار مي‌گيرد، گفت: راک هم از سرور محافظت مي‌کند و هم جهت تهويه و جلوگيري از صدمات فيزيکي از جمله ضربه و فشار و کارايي بهتر سرور آن را در خود جاي مي‌دهد.

وي ادامه داد: صندوق الکترونيک صحا تنها جايي بود که به فعاليت‌هاي تخصصي ما بها مي‌داد در حاليکه بانک‌ها آشنايي چنداني با الکترونيک و صنايع الکترونيک نداشتند. اما کارشناسان صندوق همه کارشناسان الکترونيک هستند و از فناور بودن فرآيند توليد و محصولات کشور مطلع هستند که اين موضوع باعث تسهيل در فرآيند حمايت و تصويب تسهيلات مي شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5097/ساخت-«ميني-راک»-مخابراتي-توسط-محققان-کشور
بستن   چاپ