ایرانیان جهان
با توپ گلف هوشمند راحت تر به هدف بزنيد
شنبه 4 شهريور 1396 - 1:54:10 PM
مهر
سرزمين ايرانيان-  Gen i1نام توپ گلف هوشمندي است که به علاقمندان به بازي گلف کمک مي کند تا بتوانند با دقت بيشتري توپ را به سمت هدف هدايت کنند.

اين توپ که توسط شرکت Coach Labs طراحي شده، مجهز به حسگرهايي در نه محور، تراشه ميکروکنترلر و سيستم ارتباطي راديويي مبتني بر بلوتوث است. اين توپ پس از دريافت ضربه قادر به برآورد مسير پيش رو، سرعت، شدت ضربه وارده و نحوه چرخش توپ است.

کل قطعات الکتريکي مربوط به اين توپ هوشمند در درون يک محفظه گرد شيشه اي قرار گرفته و در درون توپ قرار مي گيرد. اين مجموعه وزن بسيار ناچيزي دارد و لذا تاثير چنداني بر وزن نهايي توپ نمي گذارد.

مجموعه اطلاعات جمع آوري شده توسط اين توپ هاي هوشمند از طريق يک برنامه تلفن همراه قابل دريافت است و افراد تازه وارد و ناآشنا با ورزش گلف مي توانند از اين طريق سطح بازي خود را ارتقا بخشند. بررسي ها حاکيست اين افراد براي به هدف نشاندن توپ گلف در بازي هاي ابتدايي خود حداقل بايد شش ضربه به آن بزنند.

نرم افزار موبايلي Gen i1 با بررسي ضربات بازيکنان به توپ هوشمند گلف مي تواند ميزان مهارت هر فرد را نيز برآورد کند و تمرين هايي را به منظور ارتقاي کيفيت بازي وي پيشنهاد بدهد. شبيه سازي محيط بازي گلف براي تمرين در داخل خانه از جمله ديگر مزاياي اين ابزار است. قيمت توپ Gen i1 و برنامه همراه با آن 99 دلار است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5028/با-توپ-گلف-هوشمند-راحت-تر-به-هدف-بزنيد
بستن   چاپ