ایرانیان جهان
معرفي نوآوري‌هاي صنعت سنگ با برگزاري يک فستيوال
شنبه 4 شهريور 1396 - 1:45:06 PM
ايسنا
سرزمين ايرانيان- مهندس قنبرپور، رييس مرکز فن بازار ملي ايران با اشاره به برگزاري 7 فستيوال تخصصي عرضه نوآوري درحوزه‌هاي صنعتي و کاربردي مختلف،‌ گفت: با توجه به ظرفيت بالاي کشور در حوزه صنعت سنگ، هشتمين فستيوال اين مرکز در اين زمينه برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: براي اين منظور پس از چند مرحله دريافت و غربال نوآوري‌ها، فستيوال نوآوري‌هاي صنعت سنگ روز 27 شهريورماه برگزار خواهد شد.

قنبرپور نوآوري و فناوري‌هاي جديد را يکي از مزيت‌هاي مهم رقابتي براي بنگاه‌ها دانست و ادامه داد: مرکز فن‌بازار ملي ايران به عنوان بسترساز توسعه تبادلات فناوري کشور ايجاد زمينه براي تجاري ‌سازي اين نوآوري‌ها از طريق فروش و يا جذب سرمايه‌گذار را در دستور کار خود قرار داده ‌است.

رييس مرکز فن بازار ملي ايران يکي از اين بسترها را بازار دارايي فکري عنوان کرد و يادآور شد: بازار دارايي‌هاي فکري با هدف کمک به فروش و جذب سرمايه‌ براي دارايي‌هاي فکري ثبت‌ شده کشور در بستر امن و مطمئن بورس با همکاري سازمان بورس و شرکت فرابورس ايران و حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري تأسيس شده است و فستيوال‌هاي عرضه نوآوري با هدف توسعه تبادلات در اين بستر طرح‌ريزي شده است.

به گفته وي، بيش از 70 نوآوري براي عرضه در فستيوال سنگ اعلام آمادگي کرده‌اند که بعد از چند مرحله ارزيابي و غربالگري، 8 نوآوري منتخب در روز رويداد براي مخاطبان به صورت حضوري ارائه مي‌شود.

قنبرپور خاطرنشان کرد: انعقاد 16 قرارداد سرمايه‌گذاري روي اختراعات به ارزش بيش از 140 ميليارد ريال از نتايج برگزاري اين رويدادها بوده و 5 قرارداد سرمايه‌گذاري ديگر نيز در حال انعقاد است


http://www.ilandnews.ir/fa/News/5025/معرفي-نوآوري‌هاي-صنعت-سنگ-با-برگزاري-يک-فستيوال
بستن   چاپ