ایرانیان جهان
ساخت سيستم‌هاي هوشمند ساختماني در يک شرکت دانش بنيان
چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 6:55:11 AM
مهر
سرزمين ايرانيان- سيد حسين موسوي مديرعامل يک شرکت دانش‌بنيان مستقر در پارک علم و فناوري استان فارس در خصوص سيستم هوشمندسازي ساختمان اظهار کرد: اين سيستم شامل تهويه مطبوع، سيستم‌هاي روشنايي، پريز، آبياري باغچه و باغ، مديريت لوازم خانگي منزل، شير اصلي آب و گاز و... است.

وي با تاکيد بر اينکه در ساختمان هوشمند اين قابليت وجود دارد که به جاي فشار دادن يک کليد و انجام يک کار، مجموعه‌اي از کارها انجام شود، گفت: براي هر اقدامي مي‌توان سناريويي تعريف کرد؛ به عنوان مثال سناريوي خروج از منزل که به محض خارج شدن با فعال کردن يک کليد، مجموعه‌اي از کارها مانند آبياري باغچه، بستن فلکه آب و گاز، کشيدن پرده‌ها و ... انجام شود.

موسوي با بيان اينکه سيستم مديريت هوشمند منازل به دو طريق در شرکت ما به توليد مي‌رسد، خاطرنشان کرد: اين محصول در توليدات سري اقتصادي شرکت ما قرار دارد و با کمترين هزينه به توليد مي‌رسد.

مديرعامل اين شرکت با اعلام اينکه مي‌توان سيستم هوشمند را شرطي کرد، تصريح کرد: به عنوان مثال مي‌توان اين سيستم را طوري طراحي کرد که در صورت باراني بودن درجه سيستم سرمايشي به دماي معيني تغيير کند.

موسوي با بين اينکه اين سيستم علاوه بر قيمت پايين، طول عمر بالاتري دارد، خاطرنشان کرد: در اين سيستم کليدهاي مکانيکي حذف و کليدهاي الکترونيکي جايگزين شده‌اند، همچنين اين نمونه ايراني داراي قيمت کمتر نسبت به نمونه خارجي و خدمات پس از فروش است.

به گفته وي سري اقتصادي (ارزان قيمت) اين محصول به تازگي به مرحله توليد رسيده و در پايان تابستان وارد بازار خواهد شد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/4988/ساخت-سيستم‌هاي-هوشمند-ساختماني-در-يک-شرکت-دانش-بنيان
بستن   چاپ