ایرانیان جهان
دانشگاه پنسيلوانيا از جراح ايمپلنت ايراني دعوت به همکاري کرد
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 7:16:25 AM
مهر
سرزمين ايرانيان- دانشکده دندانپزشکي پنسيلوانياي آمريکا در شهر فيلادلفيا يکي از مراکز تراز اول «دندانپزشکي ميکروسکوپي و کم تهاجمي» در دنيا محسوب مي شود که از بهنام شکيبايي، با تاکيد بر تکنيک ها و شيوه هاي درماني منحصر به فردش، همچنين تحقيقاتش درباره جراحي ميکروسکوپي ايمپلنت، رسما براي همکاري تحقيقاتي و تدريس از سال آينده ميلادي دعوت به عمل آورد.

اين اولين بار است که يکي از دانشگاهها تراز اول دندانپزشکي آمريکا براي همکاري از يک «جراح ايمپلنت» ايراني دعوت مي کند.

شکيبايي بيش از 10 سال است به صورت اختصاصي در زمينه جراحي هاي ميکروسکوپي و کم تهاجمي بازسازي فک و ايمپلنت فعاليت مي کند و داراي بورد تخصصي جراحي دهان و فک از آلمان، ماستر جراحي لثه از آلمان، ماستر جراحي ايمپلنتولوژي از آلمان و فوق تخصص جراحي هاي ميکروسکوپي دهان از زايس آکادمي سوئيس است. وي تا کنون موفق شده است بيش از 20 ابزار مختلف در زمينه جراحي هاي ميکروسکوپي ايمپلنت ابداع کند که در آلمان توليد مي شوند. وي همچنين مبتکر 5 روش جديد جراحي ميکروسکوپي باز سازي فک و ايمپلنت است.

در حال حاضر فقط 4 متخصص در دنيا به صورت اختصاصي در زمينه تخصص نام برده فعاليت دارند که از کشورهاي آلمان، سوئيس، ايران و ژاپن هستند.

طبق برنامه ريزي فعلي قرار است شکيبايي در چهار چوب برنامه فوق تخصصي دو ساله «دندانپزشکي ميکروسکوپي» دانشگاه پنسيلوانيا به عنوان «استاد ميهمان» فعاليت مستمر تحقيقاتي و تدريسي داشته باشد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/4981/دانشگاه-پنسيلوانيا-از-جراح-ايمپلنت-ايراني-دعوت-به-همکاري-کرد
بستن   چاپ