ایرانیان جهان
تائيد 134 استاندارد شغلي در حوزه گياهان دارويي و طب سنتي
سه شنبه 10 مرداد 1396 - 1:54:17 PM
ايسنا
سرزمين ايرانيان- علي ابراهيمي، مشاور و نماينده ستاد توسعه علوم و فناوري گياهان دارويي و طب سنتي معاونت علمي در جلسه يکصد و يکم اعضاي شوراي گياهان دارويي و طب سنتي معاونت علمي افزود: در راستاي سياست‌هاي معاونت علمي تفاهم‌نامه‌هايي بر اساس ظرفيت‌هاي موجود با سازمان‌هاي همکار امضا مي‌شود تا فناوري را با فعاليت‌هاي گوناگون آنها همراه کند.

وي با تاکيد بر اينکه ستاد توسعه فناوري گياهان دارويي و طب سنتي معاونت علمي بر سرنوشت اين تفاهم‌نامه‌ها بي‌تفاوت نبوده و براي آنها برنامه‌ريزي‌هاي لازم را صورت داده است، خاطر نشان کرد: در همين راستا طي تفاهم‌نامه‌اي با سازمان فني و حرفه‌اي حدود 134 استاندارد شغلي تائيد شده و در مرحله عملياتي شدن است.

وي ادامه داد: علاوه بر آن در تفاهم‌نامه‌اي که با سازمان آموزش و ترويج به امضا رسيد، بسته‌هاي کارآفرين از 35 بسته به 100 بسته کارآفريني افزايش خواهد يافت.

ابراهيمي با اشاره به تفاهم‌نامه با آستان قدس رضوي، يادآور شد: با توجه به ظرفيت بسيار بالا و مناسب اين مرکز، کارگروهي تشکيل شده که حدود 12 پيشنهاد مشخص براي توسعه فناوري‌هاي مرتبط با گياهان دارويي پيشنهاد شده است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/4931/تائيد-134-استاندارد-شغلي-در-حوزه-گياهان-دارويي-و-طب-سنتي
بستن   چاپ