ایرانیان جهان
گواهينامه مشترک دانشگاه پوترا و جهاد دانشگاهي براي کارگاه تجاري‌سازي نوآوري
دوشنبه 12 تير 1396 - 1:38:02 PM
ايسنا
کارگاه تجاري‌سازي نوآوري (استراتژي‌ها، مدل‌ها و رويکردها) به همت سازمان تجاري‌سازي فناوري و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) و با حضور مدرسان دانشگاه پوترا از روز يکشنبه، 11 تيرماه در دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه دارد.

از اهداف برگزاري دوره تجاري‌سازي نوآوري مي‌توان به تربيت نيروي متخصص و کارآزموده در حوزه تجاري‌سازي، ارتقاي سطح دانش و توانمندي مورد نياز افراد فعال در حوزه تجاري‌سازي از جمله مديران و کارشناسان شرکت‌هاي دانش‌بنيان، توانمندسازي نيروي انساني و ارتقاي سطح مهارت و تخصص مديران و کارشناسان شاغل در پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوري، افزايش اثربخشي مراکز رشد و واحدهاي فناور جهاد دانشگاهي، به‌سازي عملکرد مديران مراکز رشد و پارک‌هاي علم و فناوري و استفاده از تجارب بين‌المللي در حوزه تجاري‌سازي اشاره کرد.

مدرس روز اول کارگاه، دکتر فرزاد حجازي مسؤول نوآوري دانشگاه فني مهندسي دانشگاه پوترا (UPM) کشور مالزي بود که کارگاه را با شرح مختصري از فعاليت‌هاي دانشگاه پوترا، آغاز کرد و به معرفي اساتيد دوره پرداخت.

مفاهيم و تعاريف نوآوري، ترسيم برنامه کاري يک اکوسيستم موفق نوآوري، چشم انداز نوآوري و تجاري سازي، توانمندسازها و بازيگران اصلي از مباحثي بودند که در روز اول کارگاه مطرح شدند. اين کارگاه به صورت تئوري و عملي برگزار شد و فراگيران در مباحث حضور فعال داشتند.

دکتر فرزاد حجازي، مسؤول نوآوري دانشگاه فني مهندسي دانشگاه پوترا، دکتر سمسيلا، رئيس پارک علم و فناوري دانشگاه پوترا، پروفسور صالح جعفر، رئيس سابق دانشگاه پوترا، دکتر وان، مدير شبکه نوآوري دانشگاه پوترا، مدرسان دوره تجاري‌سازي نوآوري هستند.

در اين دوره که تا 13 تيرماه در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار مي‌شود، 80 نفر از مديران و کارشناسان مراکز رشد، پارک‌ها، پژوهشکده‌ها، رؤساي جهاد دانشگاهي، اساتيد و دانشجويان شرکت دارند.

به تمامي شرکت کنندگان در اين دوره که به مدت 24 ساعت و به دو زبان فارسي و انگليسي برگزار مي‌شود، گواهينامه مشترک دانشگاه پوترا و جهاد دانشگاهي اعطا مي‌شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/4770/گواهينامه-مشترک-دانشگاه-پوترا-و-جهاد-دانشگاهي-براي-کارگاه-تجاري‌سازي-نوآوري
بستن   چاپ