ایرانیان جهان
برگزاری تور بازدید از پروژه های عمرانی کیش در راستای نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان
يکشنبه 13 آبان 1397 - 18:55:03
ایرانیان جهان - تور بازدید از طرح ها و پروژه‌های عمرانی جزیره کیش به منظور استفاده از توان تخصصی و علمی موجود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تور بازدید از پروژه‌های عمرانی به منظور استفاده از توان تخصصی و علمی موجود در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه جاری در جزیره کیش انجام شد.
این بازدید با معرفی پروژه‌های اسکله 35 هزارتنی، جزیره مصنوعی، پلاژ جدید آقایان و بانوان، ترمینال در دست احداث فرودگاه و بازار ماهی برای شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف آشنایی آنان از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای سازمان منطقه آزاد کیش، معرفی مصالح، استفاده از توانمندی‌های صنعت ساختمان و بهره‌گیری از تکنولوژی های روز انجام شد.
یادآور می‌شود چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش که از 11 آبان ماه جاری در جزیره کیش آغاز به کار کرده، روز 14 آبان ماه به کار خود خاتمه خواهد داد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/46109/برگزاری-تور-بازدید-از-پروژه-های-عمرانی-کیش-در-راستای-نمایشگاه-بین-المللی-عمران-و-ساختمان
بستن   چاپ