ایرانیان جهان
آغاز همکاري بين دانشگاه علوم‌پايه زنجان و دانشگاه آخن آلمان
چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 2:55:27 PM
ايسنا

بابک کريمي با اشاره به اينکه بين دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم‌پايه زنجان و انستيتو شيمي آلي دانشگاه آخن آلمان تفاهم‌نامه همکاري امضا شد، افزود: اين همکاري در جهت گسترش همکاري‌هاي بين‌المللي صورت گرفته است و موجب انجام پروژه‌هاي مشترک بين دو دانشگاه و بالا رفتن ارتباطات علمي و تبادلات استاد و دانشجو بين دو دانشگاه خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه در سفر رسمي هيئت نمايندگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به کشور آلمان، 12 نفر از رؤساي دانشگاه‌ها و مرکز تحقيقاتي برتر کشور حضور به هم رسانيدند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پايه زنجان يکي از اعضاي اين تيم بود که به دعوت موسسه تبادلات آکادميک آلمان در افتتاح نخستين دفتر همکاري‌هاي علمي ايران در کشور آلمان حضور به هم رسانيد و در جهت تسهيل اين همکاري‌ها پيشگام شد.

کريمي با بيان اينکه اعضاي هيئت‌علمي و دانشجويان در ارتقاي جايگاه دانشگاه نقش موثري دارد، گفت: دانشگاه علوم‌پايه از مهم‌ترين دانشگاه‌هاي کشور محسوب مي‌شود و اين تفاهم‌نامه فرصتي است که دانشگاه در جهت پيشرفت بيشتر علمي حرکت کند.

رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم‌پايه زنجان، ادامه داد: با امضاي اين تفاهم‌نامه فرصت‌هاي آموزشي و پژوهشي بين دو طرف تفاهم‌نامه افزايش مي‌يابد. همچنين بستري مناسب براي همکاري‌هاي علمي دو طرفه مهيا مي‌شود تا سطح فعاليت‌هاي علمي خود را بالا ببرد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3684/آغاز-همکاري-بين-دانشگاه-علوم‌پايه-زنجان-و-دانشگاه-آخن-آلمان
بستن   چاپ