ایرانیان جهان
فروش تجهيزات صنعتي ايراني در نمايشگاه‌ فناوري نانوي چين
دوشنبه 22 خرداد 1396 - 3:38:51 PM
ايسنا
دو نمايشگاه بين‌المللي در حوزه‌ نانومواد و تصفيه‌ آب و پساب در شهر شانگهاي چين برگزار شد که شرکت‌هاي ايراني در آنها حضوري فعال داشتند.

در نمايشگاه فناوري نانو شانگهاي 2017 (China Shanghai International Nanotechnology Fair 2017) 5 شرکت ايراني و در نمايشگاه فناوري‌هاي مرتبط با تصفيه‌ آب و پساب، موسوم به Aquatech نيز 2 شرکت ايراني حضور داشتند.

تجهيزات صنعتي و آزمايشگاهي توليد نانوالياف و راه‌اندازي خطوط توليد صنعتي فيلترهاي صنعتي و نيروگاهي، انواع پليمرهاي مقاوم در برابر سايش، ضربه، اشعه فرابنفش و خوردگي، محصولات سيلووسپت بخش سلامت از جمله پاک‌کننده‌ زخم و پانسمان‌هاي کمک‌کننده به ترميم زخم، فناوري‌هاي نوين تصفيه‌ آب و پساب، محصولات حوزه‌ نساجي از جمله پوشاک و لباس زير، لباس‌هاي بارداري و نوزاد با خواص ضدميکروبي و ضد امواج، رنگ‌هاي الکترواستاتيک آنتي باکتريال و ضد خوردگي و غشاهاي پليمري از جمله محصولات 5 شرکت ايراني است که در نمايشگاه نانو شانگهاي عرضه شد.

يکي از شرکت‌هاي توليدکننده تجهيزات صنعتي توليد نانو الياف موفق به فروش محصولات خود به شرکت‌هايي از کشورهاي مالزي، چين و کره جنوبي شد و رنگ‌هاي الکترواستاتيک آنتي باکتريال و ضد خوردگي مورد توجه يک شرکت بزرگ توليد لوازم خانگي قرار گرفت.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3671/فروش-تجهيزات-صنعتي-ايراني-در-نمايشگاه‌-فناوري-نانوي-چين
بستن   چاپ