ایرانیان جهان
بدن خشک کن سقفي ساخته شد
دوشنبه 8 خرداد 1396 - 3:09:33 PM
مهر

الهه احمد پور، مجري طرح دستگاه «بدن خشک کن سقفي» اظهار داشت: اين دستگاه مي تواند در عرض 3 دقيقه براي آقايان و تا حداکثر 5 دقيقه براي خانم ها به کار گرفته شود تا بدن را خشک کند.

وي گفت: دستگاه بدن خشک کن يک دستگاه مکانيکي بوده و به سقف نصب مي شود و فرد مي تواند بدون هيچگونه تماسي از آن استفاده کند.

احمدپور با بيان اينکه اين دستگاه کاربردهاي فراواني دارد، اظهار داشت: از اين دستگاه مي توان در باشگاههاي ورزشي، استخرها، استخر منازل، خانه سالمندان و مکان هايي که استفاده از حوله مي تواند از نظر بهداشتي مشکل داشته باشد به کار برده شود.

وي با بيان اينکه اين دستگاه از ايمني بالايي برخوردار است، خاطر نشان کرد: دستگاه بدن خشک کن سقفي دستگاهي است که تمام بدن را به  صورت همزمان (از نوک سر تا انگشتان پا) خشک مي کند.

وي با تاکيد بر اينکه اين طرح به ثبت اختراع رسيده است، عنوان کرد: اين طرح را ابتدا به صورت آزمايشي در يکي از استخرهاي يزد به کار گرفتيم و اکنون به واسطه قراردادي که با يک شرکت صنعتي منعقد کرديم درصدد هستيم تا دستگاه را به توليد انبوه برسانيم.

به گفته وي،  اين قرارداد به مدت 10 سال (اعطاي ليسانس) بوده و به ارزش 875 ميليون تومان منعقد شده است.

احمد پور با اشاره به مزاياي اين دستگاه افزود: استفاده از اين دستگاه مي تواند در وقت افراد صرفه جويي کند؛ همچنين استفاده از اين دستگاه در مکان هاي مختلف رعايت بهداشت را به همراه خواهد داشت.

اين محقق با بيان اينکه اين پروژه در فرابورس يا بازار دارايي فکري در پارک فناوري پرديس ارائه شد، خاطر نشان کرد: در بازار دارايي فکري طرح هايي که قابليت تجاري سازي شدن دارند با حضور سرمايه گذاران ارائه مي شود تا در نهايت توسط آنان به توليد انبوه برسد.اين دستگاه نمونه خارجي ندارد و براي اولين بار در ايران طراحي شده است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3614/بدن-خشک-کن-سقفي-ساخته-شد
بستن   چاپ