ایرانیان جهان
نخستين نمايشگاه بين‌المللي محصولات و خدمات هوشمند
شنبه 6 خرداد 1396 - 3:15:00 PM
ايسنا
نخستين نمايشگاه ايران اسمارت با هدف اعتباربخشي بنگاه‌هاي اقتصادي و بازرگانان و شرکت‌هاي خصوصي، گسترش فرصت‌هاي کسب‌وکار شرکت‌هاي داخلي به‌ويژه شرکت‌هاي صاحب نام و تکنولوژي داخلي، گسترش بازار و بهبود فروش شرکت‌هاي داخلي، ايجاد بستر گسترش بازار جهت تمام شرکت‌هاي هوشمندسازي در زمينه‌هاي انرژي آب، برق، ساختمان، کشاورزي، آبياري و ايجاد بستري مناسب جهت بلوغ و به عرصه‌گذاردن طرح‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي در تعامل با سرمايه‌گذاران ذي‌صلاح جهت به توليد رساندن طرح‌هاي مذکور و حمايت از سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي برگزار خواهد شد.

اين نمايشگاه با حضور شرکتهاي داخلي و چندين شرکت‌ خارجي فعال در حوزه هوشمندسازي از کشورهاي کره، آلمان، سوئد، سوئيس، دانمارک، چين، مالزي، آسياي مرکزي و آسياي دور برگزار مي‌شود و فرصت خوبي براي انتقال دانش و تبادل اطلاعات در اين زمينه خواهد بود. 

شناسايي شرکت‌هاي توانمند داخلي در بخش هوشمندسازي و تجميع آنها در يک شبکه واحد و ايجاد بستر ارتباطي بين اين شرکت‌ها از اهداف اين نمايشگاه است. در اين نمايشگاه بسياري از شرکت‌ها و هسته‌هاي فناور و نيز شرکت‌هاي دانش‌بنيان که در حوزه شبکه هوشمند انتقال، توزيع، اينترنت اشيا (IOT)، هوشمندسازي ساختمان، حمل‌ونقل و به طور کلي شهر هوشمند فعال هستند، گرد هم آمده و به تبادل دانش و اطلاعات خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام روابط عمومي پژوهشگاه نيرو، از فعاليت‌هاي جنبي اين نمايشگاه، برگزاري همايش مديريتي با عنوان «فروش و مذاکرات هوشمند» در راستاي ايجاد بازار و تعامل و هم‌نشيني مديران داخلي و خارجي و بازرگانان و نمايندگان نهادها و ارگان‌هاي دولتي است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3598/نخستين-نمايشگاه-بين‌المللي-محصولات-و-خدمات-هوشمند
بستن   چاپ