ایرانیان جهان
نقد کردن چک و معرفی راه های محتلف انجام این کار در آمریکا!
یکشنبه 18 شهریور 1397 - 3:39:37 AM
ایرانیان جهان - نقد کردن چک و معرفی راه های محتلف انجام این کار در آمریکا : با توجه به دنیای دیجیتال امروز و به وجود امدن شعبه های الکترونیکی بانک ها یکی از مسائلی که همیشه برای کسانی که پولی را به صورت چک دریافت میکنند این است که به چه طریقی به صورت کامل و بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنند که در مقاله زیر به معرفی مرحله به مرحله این موارد خواهیم پرداخت.
به گزارش سایت ایرانیان آمریکا اگر یکی از شعبه های فیزیکی بانک یا یونیون ها در نزدیکی شما می باشد و در آنها حساب دارید با مراجعه به آنها یا از طریق خود پرداز های آنها اقدام به نقد کردن چک خود کنید اما توجه داشته باشید برای هر روز کاری تنها قابل به دریافت 200 دلار وجه نقد می باشید یعنی برای 5000 دلار باید 10 روز کاری این عمل را تکرار کنید.
اما برای کسانی که در نزدیکی آنها شعبه فیزیکی وجود ندارند باز هم می توانند با استفاده از نرم افزار بانکی خود و گرفتن یک عکس از چک خود آن را در حساب بانکی خود قرار دهید و برای کسانی که بانک در نزدیکی آنها نیست توصیه دیگری وجود دارد که میتوانند با استفاده از یک خودپرداز متعلق به بانکی که در آن حساب دارند نیز به دریافت وجه چک خود پردازند اما توجه داشته باشید اگر از خود پردازهای متفرقه استفاده کنید وجهی از شما به عنوان کارمزد کم میکنند.
راه دیگر برای افرادی که حساب بانکی ندارند یا در نزدیکی آنها یک شعبه فیزیکی یا خودپرداز قابل استفاده نیست این است که از یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده کمک بگیرند و چک را در حساب آنها نقد کنند اما باید توجه کنید در این حالت نیز نمیتوانند بیشتر از 200 دلار در هر روز کاری از حساب خود بردارند!
چه حساب بانکی داشته باشید چه نداشته باشید میتوانید با مراجعه به یکی از شعب صادر کننده چک وجه را دریافت کنید حتی برای مطمئن شدن از سلامت چک نیز میتوانید به شعبه صادر کننده مراجعه کنید.
اگر هیچ یک از گزینه های بالا برای شما مقدور نیست باز هم میتوانید با مراجعه به یکی از سوپر مارکت ها و ارزاق فروشی های معتبر با پرداخت کارمزد چک را نقد کنید که والمارت بهترین گزینه برای چک های بین 1-1000 دلار با 4 دلار کارمزد و چک های 1000-5000 دلار با 8 دلار می باشد.
راه دیگر دریافت یک کردیت کارت از شعبی مثل Netspend یا Green Dot می باشد که با داشتن کارت آنها و گرفتن یک عکس از چک خود میتوانید آن را یه حسابتان منتقل کنید خبر خوب این است که بلافاصله به تمام وجه دسترسی دارید و خبر بد این است که برای هر بار استفاده این کارت ها چیزی بین یک تا دو دلار باید پرداخت کنید.
و در اخر نیز توجه داشته باشید از شرکت های پرداختی یا وب سایت هایی که پیشنهاد پرداخت و نقد کردن چک شما را میدهند دوری کنید زیرا همواره نقد کردن چک ها توسط شعب مالی بانک ها گزینه مناسب تری می باشد.

ترجمه توسط سایت ایرانیان آمریکا
منبع : usnews

http://www.ilandnews.ir/fa/News/35848/نقد-کردن-چک-و-معرفی-راه-های-محتلف-انجام-این-کار-در-آمریکا!
بستن   چاپ