ایرانیان جهان
تجاري‌سازي نانوالياف در حوزه پزشکي بررسي مي‌شود
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 2:14:26 PM
ايسنا
اولين همايش بين‌المللي نانوالياف ايران (ICNF 2017) به همت انجمن علمي نانوفناوري پزشکي ايران و با مشارکت دانشکده فناوري‌هاي نوين پزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران در روزهاي 29 و 30 مهرماه 1396 در دانشگاه علوم پزشکي تهران برگزار مي‌شود.

اين همايش با همکاري فعالان برجسته ايراني و با حضور شرکت‌کنندگاني از کشورهاي مختلف در حوزه نانوالياف در راستاي تبادل اطلاعات و معرفي ايده‌هاي جديد در دو بخش علمي و تجاري‌سازي با حمايت سازمان‌هاي مختلف از جمله ستاد ويژه توسعه فناوري نانو، وزارت بهداشت، وزارت نيرو و شرکت‌هاي توليدي و صنعتي داخلي و خارجي برگزار خواهد شد.

نانوالياف کامپوزيتي، فلزي، سراميکي و پليمري، روش‌هاي توليد (ساختارهاي دوبعدي و سه‌بعدي) و مدل‌سازي و شبيه‌سازي با کاربرد در حوزه نانو پزشکي، مهندسي بافت، داروسازي، بهبود زخم، حسگرها و بيوحسگرها، فيلتراسيون، منسوجات و کاتاليست از جمله محورهاي اين همايش است.

روز دوم اين همايش با هدف تجاري‌سازي نانوالياف برگزار مي‌شود، در اين زمينه يک مسابقه علمي براي رفع مشکلات تجاري‌سازي نانوالياف برگزار شده و شرکت‌کنندگان راهکارهاي خود در اين حوزه را ارائه خواهند داد. همچنين پنلي با حضور فعالان اين حوزه برگزار مي‌شود و در آن کاربردهاي تجاري‌سازي نانوالياف و راهکارهاي قانوني اين موضوع بحث مي‌شود.

برگزاري نمايشگاهي با حضور شرکت‌هاي داخلي و خارجي و کارگاه‌هاي تخصصي از ديگر برنامه‌هاي اين همايش است.

علاقه‌مندان براي شرکت در اين همايش تا 11 شهريورماه مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3541/تجاري‌سازي-نانوالياف-در-حوزه-پزشکي-بررسي-مي‌شود
بستن   چاپ