ایرانیان جهان
زنگ در هوشمند شد/ از هر جاي دنيا پشت در خانه تان را ببينيد
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 1:56:41 PM
مهر
اين زنگ درب که Veiu نام دارد، به افراد کمک مي کند در زماني که در تعطيلات يا در سفر به سر مي برند از امنيت خانه خود مطلع شوند. اين زنگ درب که مجهز به دوربين است تصاوير دريافتي را به گوشي کاربر منتقل مي کند.

همراه با اين زنگ يک نمايشگر نيز عرضه مي شود که در پشت در نصب مي شود و در زمان به صدا در آمدن زنگ تصوير فرد بر روي آن به نمايش گذاشته مي شود. لذا براي استفاده از Veiu لزوما نيازي به برنامه تلفن همراه هم وجود ندارد.

دوربين اين زنگ درب داراي نماي 180 درجه است که با کيفيت فوق دقيق 720p به نمايش در مي آيد و بعد از نيمه شب نيز قابليت ديد در شب مادون قرمز به آن اضافه مي شود تا چهره فرد قابل تشخيص باشد.

ال سي دي 5اينچي نمايشگر اين زنگ داراي حافظه دوگيگابايتي است و با نصب کارت حافظه ميکرواس دي اين رقم به 32 گيگابايت افزايش مي يابد. با نصب يک باتري قابل شارژ بر روي اين سيستم عمر آن به دو ماه افزايش مي يابد.

برنامه موبايلي زنگ درب مذکور نه تنها مشاهده هويت فرد مراجع را ممکن مي کند، بلکه گفتگو با وي را نيز امکان پذير مي کند. همچنين حسگر حرکتي اين زنگ درب قادر به عکس گرفتن از هر فردي است که در برابر درب منزل حرکت مي کند، اما زنگ را فشار نمي دهد. قيمت Veiu که از اوايل تابستان روانه بازار مي شود 149 دلار است

http://www.ilandnews.ir/fa/News/3519/زنگ-در-هوشمند-شد--از-هر-جاي-دنيا-پشت-در-خانه-تان-را-ببينيد
بستن   چاپ