ایرانیان جهان
واحد علوم و تحقيقات ميزبان نمايندگان دانشگاه ژنو
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 1:11:04 PM
ايسنا
دکتر پير ويلا رئيس روابط بين الملل دانشگاه ژنو و دکتر حجازي استاد دانشگاه ژنو در نشستي مشترک با دکتر مجيد عباسپور رئيس دانشکده محيط زيست و انرژي و نمايندگاني از سازمان مرکزي دانشگاه آزاد به رايزني براي گسترش همکاري هاي دانشگاهي پرداختند.

دکتر مجيد عباسپور رئيس دانشکده محيط زيست و انرژي واحد علوم و تحقيقات در اين ملاقات ، توضيحاتي در مورد فعاليت واحد در زمينه محيط زيست وانرژي و همکاري آن با سازمان هاي ملي و بين المللي ارائه کرده و بر علاقه واحد بر همکاري در زمينه هاي ريزگردها، مديريت آب، شهرهاي هوشمند، بهداشت عمومي و تاب آوري تاکيد کردند.

اين هيات دانشگاهي از ژنو با هدف برقراري ارتباط با دانشگاه هاي ايراني ، تبادل دانشجو و اساتيد و نيز همکاري هاي پژوهش محور از واحد علوم و تحقيقات بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات ، ژنو دانشگاه جامعي است که کليه رشته ها بجز رشته هاي فني را دربر دارد. نقطه قوت دانشگاه ژنو علوم زيستي، پزشکي و ارتباط با پروژه CERN است. دانشگاه 17500 دانشجو؛ 5000 هيات آموزشي، 20 مرکز تحقيقات بين رشته اي و بيمارستاني 2000 تختي دارد.

شهرت دانشگاه به " دره بهداشت" Health Valley در ارتباط با تمرکز آن بر علوم پزشکي و زيستي است. دانشگاه ژنو همچنين در ارتباط با برنامه ريزي شهري، اقليم شناسي ومنابع آب نيز فعال است و با آژانسهاي  سازمان ملل و صليب سرخ بين المللي نيز همکاري گسترده اي دارد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3497/واحد-علوم-و-تحقيقات-ميزبان-نمايندگان-دانشگاه-ژنو
بستن   چاپ