ایرانیان جهان
نمايشگاه توانمندي‌هاي شرکت‌هاي دانش‌بنيان علوم‌پزشکي شيراز گشايش يافت
شنبه 9 ارديبهشت 1396 - 1:37:41 PM
ايسنا
دکتر محمدهادي ايمانيه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز شنبه 9 ارديبهشت در افتتاحيه نمايشگاه توانمندي‌هاي شرکت‌هاي دانش‌بنيان، گفت: در اين دانشگاه 6 مرکز رشد فناوري فعال است که هر يک از اين مراکز تعدادي شرکت را تحت پوشش خود دارند.

دکتر ايمانيه با اشاره به اينکه برخي از شرکت‌هاي تحت پوشش مراکز شش‌گانه رشد علوم پزشکي شيراز، به‌عنوان شرکت‌هاي دانش‌بنيان فعاليت مي‌کنند، افزود: در مجموع 86 شرکت دانش‌بنيان در اين حوزه فعال است.

وي با يادآوري اينکه در نمايشگاه معرفي توانمندي‌هاي شرکت‌هاي دانش‌بنيان علوم پزشکي شيراز، 70 شرکت دانش‌بنيان غرفه‌هايي براي ارائه دستاوردهاي خود ايجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع 144 محصول توسط شرکت‌هاي دانش‌بنيان توليد و عرضه شده است.

ايمانيه همچنين با اشاره به اينکه برج پژوهش محمدرسول‌الله(ص) علوم پزشکي شيراز، 28 مرکز تخصصي را در خود جاي داده است، گفت: طراحي ساختمان دوم اين برج پژوهشي با هدف توسعه فعاليت‌هاي علمي و تحقيقاتي و ايجاد اتاق‌هاي تميز به پايان رسيده و به‌زودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز با اشاره به توسعه علمي در حوزه‌ دانش‌ نوين پزشکي، سرعت رشد در اين حوزه را خوب توصيف و اضافه کرد: کميته تحقيقات دانشجويي در شيراز بسيار فعال است و 6 طرح را در حال پيگيري دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/3459/نمايشگاه-توانمندي‌هاي-شرکت‌هاي-دانش‌بنيان-علوم‌پزشکي-شيراز-گشايش-يافت
بستن   چاپ