ایرانیان جهان
جوراب ويژه دويدن و کوهنوردي توليد شد
دوشنبه 23 اسفند 1395 - 3:21:07 PM
مهر
جوراب مذکور به گونه اي طراحي شده که داراي منافذ کافي براي تنفس پوست باشد و هر دو پاي انسان در آن بسيار راحت باشد. اين جوراب از پاي انسان به طور کامل بر روي سخت ترين و ناهموارترين سطوح هم به خوبي محافظت مي کند.

يکي ديگر از مزاياي اين جوراب اين است که جلوي سرخوردن افراد را مي گيرد و براي انجام طيف گسترده اي از فعاليت ها مانند دويدن، يوگا، راه رفتن و کوهنوردي مناسب است. بنابراين خريد اين جوراب براي افرادي که دوست دارند گشت و گذار برهنه در طبيعت را تجربه کنند محصولي کاملا مطلوب و قابل اعتناست.

مهم ترين اشکال اين جوراب اين است که آلودگي هاي طبيعي مانند گرد و خاک و گل و ... به آن مي چسبند و لذا تميز نگهداشتن اين جوراب کار دشواري است. همچنين اين جوراب نمي تواند از پاي افراد در سرما به خوبي حفاظت کند و لذا پوشيدن آن بدون کفش در پاييز و زمستان کار عاقلانه اي نيست.

جوراب مذکور توسط شرکت Skinners عرضه شده و داراي دولايه ضدساينده است که باعث مي شود در صورت برخورد آن به اجسام تيز و برنده پاره نشود. جوراب مذکور همچنين کاملا ضدآب است. وزن اين جوراب هم حدود 80 گرم است و لذا در صورت پوشيدن چندان حس نمي شود. علاوه بر اين نخ هاي اين جوراب هم ضدباکتري هستند تا از انتقال آلودگيهاي محيطي به پوست بدن انسان جلوگيري شود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3376/جوراب-ويژه-دويدن-و-کوهنوردي-توليد-شد
بستن   چاپ