ایرانیان جهان
با اين لباس هوشمند ورزشي راه منزلتان را پيدا کنيد
دوشنبه 25 بهمن 1395 - 2:54:44 PM
مهر
Broadcast Wearables يک شرکت نوپاي هندي است که تي – شرتي به نام Sygnal را ابداع کرده که از قابليت هدايت و ناوبري برخوردار است. اين شرکت مي گويد ساخت چنين محصولي در جهان سابقه نداشته است.

Sygnal همراه با يک برنامه همراه عرضه مي شود که کاربر را از تعداد گام هايي که برداشته، تعداد طبقاتي که از آن بالا رفته و ميزان کالري که سوزانده آگاه مي کند. اين لباس در زماني که بايد به چپ بپيچيد شانه چپ شما را مي لرزاند و زماني که بايد به راست بپيچيد شانه راست شما را مي لرزاند و بدين طريق شما را تا مقصد نهايي هدايت مي کند.

لباس ياد شده اطلاعات مکان يابي خود را از طريق مقصدي که کاربر در برنامه تلفن همراه آن وارد کرده پيدا مي کند. اين برنامه هر 15 دقيقه يکبار داده هاي خود را از طريق اينترنت به روز مي کند. باتري نصب شده در اين لباس به مدت 5 روز پاسخگوست و براي شارژ بايد آن را از طريق کابل يواس بي به منبع برق متصل کرد.

نکته جالب ديگر امکان شستن اين لباس به صورت دستي و همراه با آب مانند يک لباس عادي است. به احتمال زياد قيمت اين تي – شرت در صورت عرضه نهايي 37 دلار خواهد بود. Sygnal در صورت تامين بودجه مورد نياز براي توليد لباس ياد شده، عرضه آن را از آوريل سال 2017 آغاز مي کند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3269/با-اين-لباس-هوشمند-ورزشي-راه-منزلتان-را-پيدا-کنيد
بستن   چاپ