ایرانیان جهان
توليد ابزاري که دردهاي عضلاني بدن را تسکين مي دهد
شنبه 23 بهمن 1395 - 3:20:13 PM
مهر
شرکت هايپريس (Hyperic) با فناوري نانو اقدام به توليد ابزاري کرده که به ورزشکاران و کساني که در ناحيه پشت بدن احساس درد دارند کمک مي‌کند تا اين دردها تسکين يابد. در اين دستگاه از ترکيب گرما و لرزش استفاده شده است.

اخيراً محصولي به نام Hyperice Venom به بازار عرضه شده که از آن مي‌توان براي تسکين دردهاي پشت استفاده کرد. اين ابزار پوشيدني با گرما و لرزش اقدام به تسکين دردهاي ناحيه پشت بدن مي‌کند. در صورت وجود جراحت يا تصلب عضلات، اين دستگاه اقدام به ايجاد گرما کرده و با شل و ريلکس کردن اين عضلات به تسکين درد کمک شاياني مي‌کند.

در اين ابزار از فناوري‌ نانو براي گرمادهي سريع استفاده شده است. Venom به کاربر اجازه مي‌دهد تا دماي مورد نظر خود را انتخاب کند؛ اين کار از روي صفحه نمايش انجام مي‌شود. همچنين کاربر قادر است با استفاده از اين صفحه نمايش، يکي از سه حالت ارتعاشي را انتخاب کند.

گرما و لرزش Venom با استفاده از يک باتري يون ليتيم قابل شارژ تأمين مي‌شود که مي‌توان آن را از اين ابزار جدا و به سادگي شارژ کرد.

آنتوني کاتز از بنيان‌گذاران شرکت هايپريک اظهار داشت: از سال 2012 که ما فناوري کمپرسور سرمايشي را به بازار عرضه کرديم، ورزشکاران از ما درخواست فناوري گرمايشي را نيز داشتند. با اين ابزار، ما مي‌توانيم به نياز اين ورزشکاران پاسخ دهيم.

وي افزود: در اين فناوري ما از لرزش نيز استفاده کرديم تا اثربخشي درماني ابزار افزايش يابد. اين محصول براي کساني که از درد پشت بدن رنج مي‌برند و همچنين ورزشکاران حرفه‌اي مناسب است.»

پاتريک پترسون از بازيکنان فوتبال آمريکايي تيم آريزونا کاردينالز معتقد است که من هميشه از محصولات شرکت هايپريک براي تسکين دردهاي بدنم استفاده مي‌کنم. فوتبال آمريکايي موجب وارد شدن صدمات زيادي به بدن مي‌شود که دردهاي پشت بدن از جمله نتايج اين آسيب‌ها است. Venom ابزاري براي تسکين دردهاست.

در ادامه جيم هوتر، مديرعامل شرکت هايپريک، خاطر نشان کرد: مشتريان ما به دنبال آخرين پيشرفت‌ها و دستاوردهاي بازار هستند و ما نيز به دنبال پاسخ به نياز آن‌ها هستيم. Hyperic Venom و محصولات مشابه آن مي‌تواند راهکاري مناسب نه تنها براي دردهاي پشت بدن باشد، بلکه مي‌تواند براي ورزشکاراني که نياز به ماساژ و گرما روي عضلات خود دارند، مورد استفاده قرار گيرد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/3258/توليد-ابزاري-که-دردهاي-عضلاني-بدن-را-تسکين-مي-دهد
بستن   چاپ